مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد؛

ارتقای کیفیت، شعار گردشگری سال ۹۸ جزیره قشم

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۱:۲۲:۵۸
کد خبر: ۸۳۲۳۹۸
ارتقای کیفیت، شعار گردشگری سال ۹۸ جزیره قشم
مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از "ارتقای کیفیت" به عنوان شعاری برای رسیدن به موفقیت های بیشتر کمی و کیفی در صنعت گردشگری قشم نام برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، طاهره شهرکی در حاشیه بازدید از چند مجموعه بخش خصوصی صنعت گردشگری قشم، اعلام کرد: برنامه سال 98 مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برپایه ارتقای کیفیت در سه محور میراث، صنایع دستی و گردشگری تنظیم شده است.

وی با تاکید بر قرار گرفتن نام قشم به عنوان یک مقصد برتر گردشگری کشور، افزود: امروز وظیفه ما برای ارائه خدمات صنعت گردشگری نسبت به گذشته متفاوت شده و کارکنان مجموعه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم باید با ارتقا دانش و آگاهی خود به هدف این سازمان در تحقق ارتقا کیفیت کار در صنعت گردشگری کمک کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: جامعه محلی و تمام کسانی که در حوزه های میراث، صنایع دستی و گردشگری قشم فعالیت می کنند هم باید با افزایش سطح دانش خود در این صنعت، ما را در موفقیت های هر چه بیشتر این حوزه یاری نمایند.

بنا به این گزارش، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه رئیسان و کارشناسان حوزه های مختلف این مجموعه پیش از ظهر امروز با حضور در مجموعه پارک کروکودیل نوپک و هتل مارینا 1 با فعالان این حوزه ها در مورد مسائل و مشکلات شان گفت و گو کردند.

شهرکی و هیات همراه همچنین از مجموعه تاریخی قلعه پرتغالی ها در شهر قشم نیز بازدید کردند.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و ظرفیت های کم نظیری همچون طولانی ترین  غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، خلیج دلفین های آزاد، دره ستاره ها، بام قشم، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، غارهای خربس، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، دره تندیس ها، چاه های تلا، موزه ژئوپارک، بادگیرهای لافت، سواحل زیبا و دهها ظرفیت دیگر به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور در جنوب ایران واقع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز