معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

خورهای بندرعباس به منظور پیشگیری از سیل توسط شهرداری لایروبی شوند/نیروهای امداد و دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل به سر می برند

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۰:۰۲
کد خبر: ۸۳۲۷۳۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از آغاز عملیات لایروبی خورهای بندرعباس، رودخانه ها و مسیل ها در سطح استان توسط دستگاه های ذیربط با همکاری بخش خصوصی به منظور جلوگیری از جاری شدن سیلاب در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رضا مدرس با اعلام این خبر افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، شهرداری بندرعباس لایروبی خورهای بندرعباس را در دستور کار قرار داده است و باید سریع تر اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

این مقام مسئول با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز جمعه 23 فروردین ماه، گفت: هم استانی ها باید اخطاریه های هواشنایی به منظور رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از بروز هر حادثه ای را جدی بگیرند.

وی بر ضرورت رعایت توصیه های ایمنی در زمان بارندگی افزود: طی مدت بارندگی افراد باید از قرارگیری در محل مسیل ها، آبنماها خودداری و هنگام عبور از آبنماها تدابیر لازم را اتخاذ کنند و با توجه به احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های استان از عبور از رودخانه پرهیز نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان تاکید کرد: با توجه به متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج مردم باید نکات ایمنی را لحاظ نمایند و از سفرهای غیر ضروری با توجه به وضعیت ناپایدار جوی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردمی که در حاشیه رودخانه ها و مناطق فرسوده سکونت دارند درخواست می شود نسبت به اخطاریه داده شده از طریق رسانه جمعی توجه داشته باشند.

مدرس با بیان اینکه نیروهای امداد و دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل به سر می برند، اضافه کرد: روستاییان، کشاورزان و دامداران از چرای دام ها در مناطق مرتفع و اطراق در حاشیه رودخانه ها جلوگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز