طرح ساماندهی رودخانه بردل پیشرفت مناسبی دارد

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۸:۳۳:۴۷
کد خبر: ۸۳۲۷۳۹
طرح ساماندهی رودخانه بردل پیشرفت مناسبی دارد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در بازدید از طرح ساماندهی رودخانه بردل پارسیان گفت: آسیب‌های ناشی از سیلاب‌های اخیر در کشور یک هشدار جدی است تا نسبت به ساماندهی رودخانه‌های استان بادید کارشناسی و فنی بنگریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر هوشنگ ملایی با اشاره به اهمیت ساماندهی رودخانه‌ها و تأثیر آن در سلامت مردم گفت: هرگونه ساخت‌وساز در مسیر و بستر و حریم رودخانه‌ها عواقب خطرناک و جبران‌ناپذیری دارد و مردم عزیز باید با هوشیاری مراقب باشند تا مسیر طبیعی رودخانه‌ها تحت تعرض قرار نگیرد.

 

وی تصریح کرد: ایجاد هرگونه ساخت‌وساز و تعرض و تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل هاغیرقانونی است و ما مکلف هستیم برابر قانون با خاطیان با مساعدت مقامات قضایی و انتظامی برخورد کنیم.

این مقام مسئول افزود: امیدوارم با بررسی موانع و مشکلات جانبی طرح ساماندهی رودخانه بردول پارسیان همچنین حمایت و همراهی مقامات محلی و ادارات نهادها و عدم بروز تنش های اجتماعی و تصمیمات سنجیده و صحیح بتوانیم بهترین گزینه جهت انتقال و هدایت سیلاب با ساماندهی به موقع انجام دهیم.

در همین رابطه با توجه به تصرف اراضی و موانعی که در مسیر ساماندهی و لایروبی وجود دارد مدیر عامل طی بازدیدی با حضور دادستان شهرستان پارسیان خواستار همکاری و تعیین تکلیف اراضی در راستای اجرای مطلوب تر پروژه را داشتند.

در ادامه دکتر ملایی از سدخاکی لاور میستان شهرستان بستک نیز به همراه معاون طرح و توسعه شرکت بازدید کرد.

در این سفر مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان در نشستی با فرماندار شهرستان بستک، دادستان و اعضای شورای شهر  دیدار داشت که در این نشست در خصوص پیشرفت فیزیکی و تسریع در اتمام سد لاور میستان و راهکارهای مناسب اتخاذ شد.

همچنین بررسی و اجرای طرح های تامین آب شهرستان بستک، تامین آب طرح های صنعتی، شرب و کشاورزی صحبت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز