کارگروه مبارزه با زمین خواری ، تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی رودان تشکیل شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۰:۴۳
کد خبر: ۸۳۲۷۹۸
کارگروه مبارزه با زمین خواری ، تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی رودان تشکیل شد
حسین محسنی زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان از تشکیل جلسه پیشگیری از زمین خواری ، تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی به ریاست فرماندار و‌با حضور دادستان ، فرمانده سپاه ، شهرداران ، بخشداران و مسئولین ادارات منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی ، اداره آب و بنیاد مسکن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فرماندار رودان در این جلسه گفت : جلوگیری از دست اندازی متخلفین و‌سوءاستفاده گران از اراضی ملی و طبیعی از دغدغه های مردم و‌ نظام است و باید راه را بر کسانی که ناحق و از راههای نامشروع نظیر تغییر کاربری غیر قانونی اراضی و زد و بندها به ثروت می رسند ، مسدود کنیم .

وی افزود : اولویت کاری شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی پیشگیری و فرهنگ سازی است که سازمان های متولی باید در بین مردم فرهنگ سازی کنند.

دادستان شهرستان نیز ضمن تاکید بر ضرورت حفاظت از انفال از تسریع در رسیدگی پرونده های مربوط به تصرف اراضی ملی و بستر رودخانه ها خبر داد.

 

 

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه تکمیلی آبخیزداری حوزه ده گور شهرستان رودان‎

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان از پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی پروژه آبخیزداری حوزه ده گور شهرستان رودان خبر داد.

حسین محسنی زاده گفت : پروژه آبخیزداری ده گور با پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودان افزود: افزایش ارتفاع 2متری این سازه با هزینه 200 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در حال اجراست .

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا پایان فروردین ماه به بهره برداری می رسد گفت : این سازه علاوه بر تامین اهداف آبخیزداری در خصوص جذب توریست و تفرجگاهی نیز از شرایط به خصوصی برخوردار می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز