شهردار بندرخمیر:

همه‌چیز در بندرخمیر تحت کنترل است/ مردم روستای کوشک در مساجد پناه گرفته‌اند

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۵:۳۷
کد خبر: ۸۳۳۷۵۴
همه‌چیز در بندرخمیر تحت کنترل است/ مردم روستای کوشک در مساجد پناه گرفته‌اند
شهردار بندرخمیر با بیان اینکه مسیرها به سمت بندرخمیر باز و همه‌چیز تحت کنترل است، گفت: آسیب‌دیدگی در روستاهای کوچک اطراف بندرخمیر بیشتر بوده به‌طوری‌که در روستای کوشک مردم منازل خود را تخلیه و در مساجد پناه گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، جواد محمودی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت در بندرخمیر خوب است و فعلاً مشکل خاصی نداریم، مشکلاتی که شب گذشته ایجاد شده بود رفع شده، مسیرها باز است و همه‌چیز تحت کنترل است.

وی افزود: خوشبختانه خرابی زیادی نداشتیم، در برخی جاها بریدگی خورها را داشتیم که شب گذشته با ماشین‌آلات شهرداری ترمیم شدند و مسیر آب‌ها هدایت شده و تحت کنترل است.

شهردار بندرخمیر تصریح کرد: در حال حاضر قطعی آب و برق نیز نداریم، یکی از دلایل اینکه وضعیت تحت کنترل قرار گرفت این بود که بارندگی به‌صورت مقطع بود و اگر به‌صورت مداوم می‌بارید مشکلات ما بیشتر می‌شد.

محمودی اضافه کرد: شب گذشته به‌محض اینکه خورها پر می‌شد بارندگی قطع و فرصت برای تخلیه آب‌ها ایجاد می‌شد.

وی با بیان اینکه هنوز بارش‌ها ادامه دارد و برآوردی از خسارت‌های وارده به زیرساخت‌ها نداریم، عنوان کرد:  خبرها حاکی از آن است که آسیب‌دیدگی در روستاها بیشتر بوده، روستاهای کوچک اطراف بندرخمیر مانند چاه دراز و کوشک وضعیت مناسبی نداشته‌اند به‌طوری‌که در روستای کوشک مردم منازل خود را تخلیه و در مساجد پناه گرفته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز