قائم مقام صندوق توسعه ملی در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان:

استعدادهای موجود در هرمزگان منبع سرمایه‌گذاری و سودآوری است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۱:۱۳
کد خبر: ۸۳۵۱۸۰
عضو هیات عامل و قائم مقام صندوق توسعه ملی گفت: استعدادهایی که در این استان وجود دارد منبع سرمایه‌گذاری و سودآوری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر علیرضا صالح در آیین اختتامیه همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، بیان داشت: ابتدا از استاندار هرمزگان تشکر می‌کنم که به طور جدی پیگیر موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری در این استان است و استاندار هرمزگان جزء استانداران فعال و‌ کوشا هستند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ منابع صندوق توسعه‌ملی برای بخش خصوصی است و تنها ۲۰درصد از منابع این صندوق برای نهادهای عمومی هزینه می‌شود و ۸۰ درصد آن متعلق به بخش خصوصی است.

عضو هیات عامل و قائم مقام صندوق توسعه ملی افزود: قطعا در هرمزگان بخش خصوصی توانمند و قادر به توسعه استان است و ظرفیت‌های موجود در استان قابل قیاس با هیچ جای دیگر نیست و ‌کم نظیر است.

صالح بیان داشت: در صندوق توسعه ملی عمده‌ رویکرد ما بحث تسهیلات ارزی است و استان هرمزگان از این بخش قطعا می‌تواند به خوبی استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار خریدار از بخش‌های دیگری است که در این استان می‌توان از آن استفاده کرد و ما در صندوق توسعه‌ملی آمادگی پاسخگویی به سرمایه‌گذاران را داریم.

عضو هیات عامل و قائم مقام صندوق توسعه ملی تصریح کرد: استعدادهایی که در این استان وجود دارد منبع سرمایه‌گذاری و سودآوری است.

صالح گفت: زیرساخت های بخش صادرات ظرفیت بزرگی برای هرمزگان است، ما درصندوق عمده نگاهمان بحث‌ تسهیلات ارزی است که در این استان با نرخ 5/3 درصد برای بخش های عادی و ۶ درصد برای بخش های نفت و‌گاز فراهم است.

وی اظهار داشت: ما این قول را به سرمایه گذاران می دهیم که اگر بتوانند بازاریابی را در کشورهای دیگر انجام دهند اعتبار خریدشان انجام می شود.

عضو هیات عامل و قائم مقام صندوق توسعه ملی افزود: به عنوان صندوق این آمادگی را داریم، مشکلات سرمایه گذاران را در بخش ارزی مرتفع کنیم.

صالح اضافه کرد: جزیره قشم دو برابر کشور سنگاپور مساحت دارد، ما می توانیم ظرفیت های بزرگ در جزایر داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز