سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

شرایط برای هر نوع سرمایه‌گذاری در هرمزگان مهیاست/توسعه متوازن سراسر هرمزگان راهبرد استاندار هرمزگان است/هرمزگان دارای جایگاه ویژه ای در حوزه ‌های بندری و صنعتی است/ ظرفیت گردشگری جزایر فعال می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۳:۱۵
کد خبر: ۸۳۵۱۸۹
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هرمزگان از ظرفیت های بالایی در حوزه های صنعتی، گردشگری، نفت، پتروشیمی، کشاورزی، شیلات و مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی برخوردار است و شرایط برای سرمایه ‌گذاری در این حوزه ها کاملا مهیا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر ایرج حیدری در نشست با جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه دفاع ملی با اشاره به ظرفیت های هرمزگان در حوزه های مختلف، عنوان کرد: استان هرمزگان از نظر ساحلی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که آن را نسبت به بسیاری از استان های دیگر متفاوت نموده است و این ظرفیت بکر نیازمند شکوفایی است.

وی در همین رابطه گفت: هرمزگان محل استقرار صنایع بزرگ نفتی، پتروشیمی، فولادی و آلومینیوم است که این مهم نشان از جایگاه ویژه استان در کشور است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به پتانسیل های بندری استان ، تصریح کرد: ظرفیت های بندری همچون اسکله شهید رجایی از دیگر ظرفیت های بی نظیر هرمزگان در سطح کشور است که به استان جایگاه ویژه در حمل و نقل و ترانزیت کالا بخشیده است.

حیدری با اشاره به برنامه‌های استاندار هرمزگان برای توسعه استان ، خاطر نشان کرد: دکتر همتی  استاندار محترم استان در امر توسعه هرمزگان، توسعه متوازن سراسر استان را با جدیت دنبال می کند و در این راستا اجرای طرح های بزرگ صنعتی ، تولیدی و اشتغالزایی در شرق، غرب و شمال استان با هدف تمرکز زدایی از مرکز استان با جدیت در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های بزرگ شیلاتی در مناطق مختلف مستعد هرمزگان با هدف افزایش تولید و اشتغال در حال انجام است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، اظهار داشت: جزایر هرمزگان ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارند و در این راستا توسعه زیرساخت‌های های گردشگری در جزایر مختلف استان با جدیت در حال پیگیری است و امسال برای نخستین بار جمعیت گردشگر بالایی از جزایر استان دیدن نمودند.

حیدری با اشاره به اجرای طرح های متعدد اشتغالزایی در مناطق روستایی استان ، گفت: اجرای طرح های مختلف اشتغالزایی  در مناطق مختلف روستایی استان با استفاده از منابع صندوق ملی با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و تثبیت جمعیت در این مناطق با جدیت در حال انجام است و هرمزگان تاکنون رتبه خوبی در جذب اعتبارات اشتغال روستایی داشته است.

وی افزود: توسعه صنایع دستی به ویژه صنایع مرتبط با مشاغل خانگی از اقدامات دیگری است که در هرمزگان در حال پیگیری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد:  هرمزگان از  ظرفیت های بالایی در حوزه های صنعتی،گردشگری، نفت، پتروشیمی، کشاورزی، شیلات و مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی برخوردار است و شرایط برای سرمایه‌گذاری در این حوزه ها کاملا مهیا است.

حیدری تصریح کرد: هرمزگان استانی آرام با ضریب امنیتی بسیار بالاست که این مهم شرایط را برای توسعه استان در حوزه های مختلف مهیا نموده  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز