نشست هنرمندان با امام جمعه موقت بندرعباس به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۴۸:۰۳
کد خبر: ۸۳۵۶۸۸
امام جمعه موقت بندرعباس در نشست با هنرمندان گفت: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش‌شان را برای نابودی انقلاب به کار گرفته‌اند هنرمندان باید به کمک انقلاب بیایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن فروزان نژاد در دیدار با هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار گردید، ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار داشت:  شهید آوینی عصاره ناب هنر انقلاب اسلامی بود که روز شهادتش نیز به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فروزان نژاد  با بیان خاطره ای از رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: مقام معظم رهبری (مدظله) از فعالیت هنرمندان در راستای معرفی انقلاب اسلامی گلایه مند هستند که این مسئله نیازمند تلاش بیشتر اهالی فرهنگ و هنر در راستای معرفی انقلاب و ارزش های اسلامی است .

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران امروزه به شدت به قلم و اندیشه های جوانان دلسوز هنرمند نیاز دارد و مطمئن باشید در این میدان هر قدمی برای انقلاب بردارید کمتر از عبادت نیست.

فروزان نژاد تاکید کرد : همه باید متناسب با دشمنی دشمنان مهیای نبرد شویم و از آن ها قوی تر و آماده تر باشیم .

وی  بیان کرد: شعرا باید شعری بگویند که استکبار جهانی ، یهود و آل سعود را بلرزاند .

امام جمعه موقت بندرعباس در پایان  خواستار تلاش بیشتر مسئولان فرهنگی برای ایجا نشاط و فعالیتهای اجتماعی جوانان و هنرمندان انقلابی در سطح شهر بندرعباس شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز