آیین تجلیل از هنرمندان انقلاب اسلامی استان هرمزگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۷:۴۶
کد خبر: ۸۳۵۶۹۷
به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی ، آیین تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در حوزه هنری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ با حضور حجت الاسلام والمسلمین فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس، انوشیروان پیش دار رییس حوزه هنری هرمزگان ، معاونت فرهنگی و جمعی از هنرمندان استان ، از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی در استان هرمزگان تجلیل شد.

امام جمعه موقت بندرعباس در این مراسم طی سخنانی تاکید نمود : انقلاب اسلامی ایران امروزه به شدت به قلم و اندیشه هنرمندان دلسوز و مومن نیاز دارد و مطمئن باشید در این میدان هر قدمی برای انقلاب بردارید کمتر از عبادت نیست.

وی افزود : یکی از شاخص ترین مجموعه های تولیدی توسط شهید آوینی مجموعه روایت فتح است که بسیار تاثیرگذار بود  و علت این تاثیرگذاری بالا  عجین شدن عشق با لحظه لحظه مستند بود که نهایتا  در راه  ساخت همین مجموعه هم به شهادت رسیدند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان نیز ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها  دغدغه های خود را در بحث فرهنگ بیان کرده اند لذا ما در حوزه هنر انقلاب اسلامی  تمام تلاش خود را می کنیم  که این نهاد ،  پایگاه هنرمندان انقلابی و ارزشی باشد .

در پایان این نشست از محمود شهبازی کارگردان مستند دریابست بعنوان چهره شاخص انقلاب اسلامی در استان هرمزگان تجلیل شد.

امیر حسین والا ، اعظم پشت مشهدی، محمد رضا رکن الدینی و عبدالحسین انصاری از دیگر هنرمندانی بودند که به عنوان هنرمندان شاخص  انقلاب اسلامی حوزه هنری هرمزگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

نظر شما