هفته ای برای سربازان گمنام امام زمان(عج):

سربازان گمنام و مخلص امنیت آفرین ایران

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۱:۳۱
کد خبر: ۸۳۵۶۹۸
سربازان گمنام و مخلص امنیت آفرین ایران
"سربازان گمنام "، زیباترین نامی است که برای کارکنان صدیق و مخلص وزارت اطلاعات نهاده اند و هفته منتهی به میلاد خجسته آخرین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) را به نام هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری کرده اند که کارکنان این نهاد انقلابی بایستی برخود ببالند که این نامگذاری به نام شان می باشد. گرچه که این نامگذاری، مسئولیت شان را نیز سنگین تر می کنند و این عزیزان بایستی همواره حضرت ولیعصر(عج) را حاضر و ناظر اعمال خود ببینند و در راستای رضایت آن حضرت گام بردارند؛ اما آنها ثابت کرده اند که رضایت مولا، را به عنوان مهمترین دغدغه خود در تمامی امور قرار داده اند ودرهمین راستانیزگام برمیدارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ این نهادحاکمیتی که در تبعیت محض مقام معظم رهبری قرار دارد و همواره در کنار وهمراه مردم می باشد؛ توانسته است اعتماد عمومی را جلب نموده و مردم به راحتی با وزارت اطلاعات و ادارات تابعه نیز ارتباط دارند و با تلفن سه رقمی113 نیز اخبار موردنیاز را گزارش می کنند و این نهادنیز با اطلاعات مردمی می تواند توطئه ها و فسادها را شناسایی و برخوردهای لازم صورت گیرد و امنیت را در حوزه های مختلف به ارمغان آورد.

اینکه ایران به عنوان یکی از امن ترین مناطق دنیا شناخته می شود؛ درسایه گسترده شدن چتر اطلاعاتی این وزارتخانه و همراهی برخی نهادهای دیگر و مردم با وزارت اطلاعات می باشد و دشمنان نیز به قدرت اطلاعاتی ایران واقف می باشد و به همین دلیل بسیاری از نقشه هایش نقش برآب می شود. هنگامیکه تروریستی مانند عبدالمالک ریگی در آسمان دستگیر شد؛ دنیا از توان اطلاعاتی ایران حیرت زده شدن و این موضوع باری دیگر برافتخارآفرینی این نهاد انقلابی و مردمی افزود.

در وزارت اطلاعات به قولی سربازانی جان برکف و مخلصی هستند که در گمنامی می‌جنگند و در تمامی صحنه ها حضور دارند که بیشترین نمود اقدامات و عملکردهای وزارت اطلاعات را می‌توان در دو حوزه اصلی «تامین امنیت» برای مردم چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی و «مقابله با فساد اقتصادی» مورد بررسی قرار داد.

شدت گرفتن ترورهای کور منافقین و انفجارهای مهیب در کشور بخصوص در تهران مانند انفجار دفتر نخست‌وزیری و به شهادت رسیدن شهید رجایی و باهنر و یا انفجار دفتر حزب جمهوری که به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب انجامیدو یا درگیریهای مسلحانه در سطح شهر، ایجاد اغتشاش و آتش زدن و تخریب اموال عمومی، دادن اطلاعات و اسرار نظام به بیگانگان و دشمنان، تصمیم گیران کشور را بیش از پیش به سمت ایجاد تشکیلات متمرکز اطلاعاتی در اوایل انقلاب سوق داد.به منظور کسب و پرورش اطلاعات امنیتی و اطلاعات خارجی و حفاظت اطلاعات و ضد جاسوسی و به دست آوردن آگاهی های لازم از‌وضعیت دشمنان داخلی و خارجی جهت پیشگیری و مقابله با توطئه‌های آنان علیه انقلاب اسلامی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران این وزارتخانه تشکیل شده است.

کسب و جمع‌آوری اخبار و تولید، تجزیه، تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات مورد نیاز در ابعاد داخلی و خارجی؛ کشف توطئه‌ها و فعالیتهای براندازی، جاسوسی، خرابکاری و اغتشاش علیه استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری‌اسلامی ایران؛ حراست از اخبار، اطلاعات، اسناد، مدارک، تأسیسات و پرسنل وزارتخانه؛ آموزش و کمکهای لازم به ارگانها و نهادها جهت حفاظت از مدارک، اسناد و اشیاء مهم آنها؛ ارائه خدمات اطلاعاتی ضروری به سازمانها و ارگانها و آگاه ساختن به موقع آنها نسبت به توطئه‌ها ‌و همکاری و تبادل اطلاعات و تجارب اطلاعاتی با کشورهایی

که حائز صلاحیت لازم از جمله وظایف سربازان گمنام باشند، از وظایف این وزارتخانه است.

در عرصه داخلی، وزارت اطلاعات اشراف کاملی بر تحرکات سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی دنیا که گروهک های تروریستی را وارد خاک ایران می کنند، دارد که شاهد این ادعا هم دستگیری این جاسوسان قبل از هر نوع تحرک و انجام ماموریت توسط وزارت اطلاعات است.دستگیری عاملان ترورهای شخصیت های علمی و هسته‌ای کشور در کمترین زمان و کشف روابط این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی غرب و رژیم صهیونیستی، هشدارهای لازم برای پیشگیری از به دام افتادن در تورهای سرویس های جاسوسی، خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمنان و سرویس های اطلاعاتی موساد و سیا، نفوذ و ضربه زدن به شبکه های امنیتی آنان، دستگیری جاسوسان سرویس های اطلاعاتی سیا و موساد در کشور ازدیگر عملکردهای تحسین برانگیز وزارت اطلاعات است.

به همان اندازه که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در برخورد با انواع گروه های تروریستی داخلی ومنطقه ای کارنامه درخشان دارند، در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی در داخل کشور نیز موفقیت آمیز عمل کردند.کشف باندهای مفاسد اقتصادی، مقابله و مبارزه با شرکت‌های هرمی و جلوگیری از فعالیت های آنان، مقابله با پولشویی، تاثیر گذاری در ساماندهی اقتصاد و بازار کالا و نرخ ارز از اقدامات مهم وزارت در این عرصه بوده است.نقش وزارت اطلاعات را نمی توان در کشف باندهای ثروت و قدرت که با پیوند همدیگر ضربات مهلکی به اقتصاد ملی زدند، پرونده‌های ارتشاء، اختلاس نادیده گرفت.

وزارت اطلاعات طی دهه‌های گذشته در راستای حفظ امنیت و تامین آرامش در کشور دهها نفراز از مجاهدان گمنام و پاکباخته خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بسیاری از توفیقات حاصله مرهون همکاری مردم با دستگاه اطلاعاتی و گزارش‌های مردمی در جلوگیری از توطئه‌ها و ناامنی کشور است.

وزارت اطلاعات در ادوار مختلف باضربه به تیم های تروریستی وکشف دههاتُن موادمنفجره،جلیقه وکمربندانتحاری وانهدام چندصدبانداشراروقاچاق سلاح،نسبت به تامین امنیت شهروندان اهتمام جدی ورزیده و جان صد‌ها هزار نفر از آحاد جامعه را حفظ نموده است.

حفظ سرمایه‌های علمی کشور از جمله دغدغه‌های اصلی وزارت اطلاعات بوده و تاکنون با اقدامات موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) از آسیب رسانی جدی به سرمایه‌های علمی کشور پیشگیری شده است.

وزارت اطلاعات از بدو شکل گیری تا کنون با انهدام شبکه‌های جاسوسی متعدد و شناسایی صد‌ها نفر از افراد گرفتارشده در دام سازمان‌های اطلاعاتی، از آلوده شدن افراد و خروج اطلاعات استراتژیک و ذی قیمت و دسترسی بیگانگان به منابع حیاتی کشور و انجام عملیات‌های خرابکارانه در زیرساخت‌ها پیشگیری کرده است.

با کشف انواع مواد مخدر (سنتی، صنعتی و پیش ساز) و لابراتورهای مواد مخدر صنعتی توسط وزارت اطلاعات نیزاز آلودگی ده‌ها هزار جوان در کشور و ضربه به نظام اجتماعی، جلوگیری شده است.

در چند سال گذشته وزارت اطلاعات تیم عملیاتی گروهک‌های تروریستی (نفاق، داعش و ...) که با هدف به آشوب کشیدن فضای امن جامعه و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان وارد کشور شده بودند، با مجاهدت و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) منهدم و از آنان سلاح و مقادیر زیادی مهمات و مواد منفجره کشف کرده است.

وزارت اطلاعات در کنار مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی، نسبت به تامین امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران داخلی و در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایران، اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

کشف، خنثی سازی و مقابله با جریان‌های مسموم و شبکه‌های ضدفرهنگی که دین و اخلاق را پیوسته طی سال‌های گذشته هدف قرار داده اند، در صدر اولویت‌های وزارت اطلاعات قرار دارد.

وزارت اطلاعات بر پایه وظایف ذاتی خود، با شناسایی مشکلات مرتبط با خدمت رسانی دستگاه‌های مختلف کشور در صدد انعکاس آن‌ها به مسئولان نظام و مدیران عالی دستگاه‌ها می‌باشد.

این موارد نقش و جایگاه وزارت اطلاعات را بخوبی نشان می دهد و جا دارد این ایام میلاد سراسرنور قطب عالم امکان حضرت حجت ابن الحسن العسکری(ع) و روز و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بخصوص کارکنان این دستگان امنیتی و مردمی و ولایی تبریک عرض نمود و برایشان آرزوی سربلندی داشت تا با رصد اطلاعاتی که دارند؛ ایران را از گزند دشمنان خبیث دور نگهدارند تا اینکه پرچم این کشور و انقلاب به دست امام زمان(عج) در حکومت جهانی عدالت گستر هستی برسد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز