امام جمعه حاجی آباد:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق محروم مصداق کار جهادی است

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۱:۴۷
کد خبر: ۸۳۵۷۶۴
دکتر حسین اقتدار بختیاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد بمناسبت آغاز سال کاری جدید و تبریک سال نو با حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر اقتدار بختیاری در دیدار امام جمعه این شهرستان گزارشی از وضعیت ارائه خدمت به همشهریان توسط مجموعه بهداشت و درمان شهرستان در دو حوزه بهداشت و درمان ارائه کرد و گفت: در حوزه بهداشت 267 نفر پرسنل بهداشتی در قالب 11 مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و 54 خانه بهداشت در سطح روستاها خدمات سلامت محور را به مردم شهرستان ارائه می دهند که با همکاری و تعامل سازنده مردم و مسئولین شهرستان خوشبختانه در بسیاری از شاخص های بهداشتی رشد مطلوب و قابل قبولی داشته ایم.

 

وی ابراز کرد: در حوزه درمان نیز 8 پایگاه اورژانس بین جاده ای کار انتقال مصدومین حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و حوادث را به عهده دارند که در کنار بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان بعنوان تنها بیمارستان شهرستان خدمات درمانی مورد نیاز را به مردم ارائه می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد با اشاره به طرح نوروزی بسیج سلامت یادآور شد: همکاران ما چه در حوزه بهداشت درقالب بازدیدهای بهداشتی از اماکن عمومی و توزیع مواد غذایی و چه در حوزه درمان در طول تعطیلات نوروزی وظیفه خطیر تامین سلامت مردم شهرستان و مسافرین نوروزی را بر عهده داشته اند که بحمدلله در هر دو حوزه بهترین خدمات را به مردم ارائه داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان شهرستان گفت: بر اساس روایات اسلامی از ماه شعبان بعنوان ماه پیامبر(ص) نام برده می شود چون آن حضرت تاکید زیادی به روزه در این ماه داشته اند و مسلمانان را به سه کار استغفار، صدقه دادن و روزه در این ماه سفارش نموده اند. لذا انسان باید همانگونه که برای پیشرفتهای دنیای مادی خود برنامه ریزی می کند برای زندگی آخرت خود نیز برنامه داشته باشد و با عمل به فرامین اسلامی در این راستا گام بردارد.

وی در ادامه گفت: در طی تعطیلات نوروز شخصاَ چندین بازدید از بیمارستان شهرستان داشته و خود شاهد بوده ام که پرسنل زحمتکش و خدوم بیمارستان با سعه صدر و در کمال آرامش گاهاَ در برابر تندی های برخی از مراجعین که بیشتر بدلیل جو روانی ناشی از بیماری خود یا عزیزانشان است در حال خدمت به مردم بوده اند و خوشبختانه در سطح شهرستان مردم از مجموعه خدمات شما راضی و خرسند هستند کما اینکه این رضایتمندی با حضور گروه جهادی پزشکی فائزون در طول تعطیلات نوروزی و خدمت رسانی به مردم محروم افزایش پیدا کرد که جای بسی تقدیر و تشکر از شما و بسیج جامعه پزشکی دارد.

 حجت الاسلام شریفی خدمت رسانی پزشکان و تیم های سلامت در محرومترین مناطق شهرستان و با کمترین امکانات را مصداق بارز کار جهادی دانست؛ که دارای اجری عظیم در نزد خداوند متعال است.

امام جمعه حاجی آباد پس از آرزوی توفیق برای مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: اخلاق مداری و توجه به فرامین اسلامی درحوزه کاری دو رکن مهم است که باید سرلوحه کار پرسنل قرار گیرد و همه ملزم به رعایت آن باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز