به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر "ع"وروزجوان

تجلیل از ۲۳جوان موفق و برتر استان هرمزگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۴:۵۴
کد خبر: ۸۳۵۷۶۶
تجلیل از ۲۳جوان موفق و برتر استان هرمزگان
چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از جوانان برتر استان هرمزگان 98 با حضور استاندار هرمزگان ،نمایندگان استان هرمزگان در مجلس،مدیرکل ورزش وجوانان ،معاونین اداره کل و سایر مسئولین استان در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان ضمن تبریک بمناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر"ع"و روزجوان اظهارداشت:چهاردهمین جشنواره جوان در حال برگزاری می باشد .

وی افزود:برای اولین بار است که در سراسر استان هرمزگان همزمان جشن روز جوان و تجلیل از جوانان برگزار می گردد.

مدیرکل ورزش وجوانان تصریح نمود:بیش از 100برنامه بمناسبت هفته جوان در مرکز و13 شهرستان استان در حال برگزاری می باشد.

امیاری با بیان اینکه جوانان کشور همیشه به هموطنان خود خدمت رسانی نموده اند ،در این مراسم نیز با همت سازمان های مردم نهاد ،جوانان و ورزشکاران جشن گلریزان برای کمک به هموطنان سیل زده برگزار گردید.

فریدون همتی در آئین تجلیل از جوانان برتر استان هرمزگان، اظهارداشت: در استان هرمزگان معتقدیم که جوانان در عرصه‌های مختلف می توانند شگفتی‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه جوانان باید در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی کنند، تصریح کرد: هرکاری انجام می‌دهیم و تمامی تلاشی که صورت می‌گیرد برای اشتغال و موفقیت جوانان است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در تلاشیم که جوانان در تمامی عرصه‌ها بتوانند استعداد خود را شکوفا کنند، خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه ما ایجاد فضای مناسب برای جوانان است تا توسعه کشور با شتاب بیشتری پیش رود.

دکتر همتی با بیان اینکه حضور جوانان در مناطق سیل‌زده و کمک به بازسازی ستودنی است اضافه کرد: آقای عامری معاون امورجوانان خودش جوان است و با انگیزه و قدرت در حال کاراست ماهم از ایشان می خواهیم طرح ها و ایده های جوانان را احصاء و طرح هایی که قابلیت اجرا دارد را جهت حمایت منعکس کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با حمایت بنده باید خانه جوانی با معماری بومی ساخته شود تا محل همفکری برای توسعه استان باشد، خاطرنشان کرد: هر فکر و اندیشه‌ای که جوانان برای توسعه استان دارند از طریق اداره کل ورزش و جوانان ارائه و ایده‌های ناب را با حمایت استانداری به مرحله اجرا درخواهیم آورد.

احمد مرادی نیز در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان هرمزگان بابیان اینکه جوانان نشان دادند در تمامی عرصه‌ها موفق بوده و سبب افتخار همگی هستند، اضافه کرد: جوانان خود از فرصت‌ها نهایت بهره را می‌برند و نیازی به کمک مسئولان ندارند و تنها حمایت آن‌ها را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: جوانان ایرانی خود الگویی برای سایر کشورها هستند و تنها باید شرایط را برای پر رنگ کردن نقش آن‌ها فراهم کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نباید به انتظارات جوانان پشت کنیم، اظهار کرد: وظیفه مسئولان پشتیبانی و حمایت است تا استعداد جوانان بارور شود.

مرادی ادامه داد: باید به جوان اعتماد کرد و فرصت‌های مدیریتی را به آن‌ها واگذار کرد و به‌طور حتم موفق خواهند شد زیرا هم انگیزه دارند و هم تخصص لازم را کسب کرده‌اند.

این نماینده مجلس بابیان اینکه همواره معتقدم باید جوانان را باور کرد، اضافه کرد: آن‌های توانایی مدیریت و موفقیت و توسعه استان را دارند و آرزو دارم روزی تمامی عرصه مدیریت در دست جوانان باشد تا همچون زمان جنگ که فرماندهی لشکر بر عهده جوانان بود امروز هم فرمان توسعه را هدایت خواهند کرد.

حسین هاشمی تختی نیز دراین مراسم اظهار کرد: امروز به‌پاس رشادت‌های حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان تعیین شده است، تمام هنر ما این باشد که به ائمه اطهار و به این‌گونه جوانان که با ایثار و فداکاری خود نشان دادند از هم نوعان خود حمایت می‌کنند تأسی کنیم.

وی افزود: مردم ما ثابت کردند که می‌توانند؛ ما رژیم ستم‌شاهی را با همه ستم‌ها و ابزارهایش به زانو درآوردیم، در 8 سال جنگ با تمام توان ایستادیم و دفاع کردیم، ما توان خود را به دنیا و استکبار نشان دادیم.

نماینده مردم استان در مجلس تصریح نمود: آمریکا فکر کرده اگر بگوید سپاه پاسداران تروریست است مردم ما عقب می‌روند اما همه مردم پشت سپاه ایستادند چراکه سپاه در همه‌جا حضور دارد، هرجایی کشور به آن نیاز داشته در جنگ، دفاع از مردم، سازندگی، حضور داشته است.

وی با بیان اینکه دولت و ملت و رهبری همه با هم هستیم تا این کشور را بسازیم، عنوان کرد: استکبار کور خوانده است، همه نمایندگان مجلس یکپارچه با دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف ایستادند و استکبار فهمید با این مردم نمی‌شود درگیر شد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری دوران اینکه بزنند و در روند گذشته است، اگر بزنند می‌خورند.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه جوانان سه نکته تحصیل، تهذیب و ورزش که فرمایش مقام معظم رهبری است را سرلوحه کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: اگر انسان علم را به‌تنهایی داشته و تهذیب نداشته باشد موفق نیست، با تهذیب تنها هم نمی‌توان موفق بود، از طرفی هم همه این‌ها در بدن سالم می‌تواند اتفاق بیفتد.

گفتنی است این مراسم با موسیقی و گروه طنزو رونمایی از لگو هفته جوان همراه بود و از 23جوان برتر در شاخص های قرآنی،گردشگری،مبتکر و مخترع،رسانه و فضای مجازی،سرباز،هنری و ادبی،طلبه ،علم و فناوری،ورزشکار،هنرهای نمایشی،مدیرجوان،مشاغل خاص تجلیل بعمل آمد.

این افراد از بین 120رزومه دریافتی پس از تایید هیات داوران انتخاب گردیده اند.

همچنین در حاشیه مراسم جشنواره روز جوان تست مشاوره سلامت(ژنتیک )و مشاوره و جشن گلریزان جهت کمک به سیل زدگان برگزارشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز