هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)،مصباح الهدی ملت ایران

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۸:۱۵
کد خبر: ۸۳۵۷۶۹
هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)،مصباح الهدی ملت ایران
هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) به ویژه در سال های اخیر ارمغان آلنگرورنده امنیت و آرامش کشور در دل نا امنی های منطه است و بدون شک این مهم مرهون اطلاعت محض سربازان گمنام امام زمان(عج) از ولی فقیه و روحیه ایثار و هوشیاری این افتخار آفرینان میهن اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛امروزه به همان میزان که مردم باشنیدننامسربازانگمنامامامزمان (عج) احساس امنیت میکنندتروریستهاوآنان که نیت برهمزدن آرامش مردم شریف ایران رادارند حتی درخارج ازخاک میهن اسلامی لرزه بر طنشان می افتد.

رشد تعالی و میهن یک ملت در گرو آرامش و امنیت است که خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان (عج) با هوشیارای و اقدامات به موقع خود که همواره منجر به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و عوامل ضدانقلاب و نیز جلوگیری از ایجاد بحران‌های اجتماعی می شود آرامشی مثال زدنی به ملت ایران تدیم کرده اند.

خوشبختانه در ایران از یک سو همدلی و از سوی دیگر همراهی و همگامی نیروهای موثر در تامین آرامش و امنیت کشور نظیر وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و نیز ستادهای بالادستی باعث شد راه نفوذ و توطئه های دشمنان خنثی شود که در این بین نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) ستودنی است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با عبور از چندیمن دهه افعالیت خودشان در اوج خوشنامی و توضع ثابت کرده اند که در حفظ آرامش و امنیت ایران اسلامی پرچمدار و جلو دار بوده و با این همه افتخار توضع آنان ستودنی است.

چه زیبا حضرت امام خمینی( ره) عنوان بسیار ارزشمند« سرباران گمنام امام زمان.عج.» را به آنان تقدیم داشت چرا که هر کجا موضوع امنیت مطرح می شود، بی تردید نام کسانی در ذهن ها تداعی می گردد که بی نام و نشان بدون آنکه خود را در زمان ها و مکان ها محصور سازند، مجاهدت می کنند .

بی شک همه ملت ایران اسلامی از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می کنند و امیدواریم با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز