استاندار هرمزگان با گرامی داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سپاه حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است/بسیاری از پیشرفت های کشور در سایه تلاش نیروهای سپاه بدست آمده است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۹:۱۷
کد خبر: ۸۳۷۲۵۸
سپاه حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است/بسیاری از پیشرفت های کشور در سایه تلاش نیروهای سپاه بدست آمده است
استاندار هرمزگان گفت: سپاه حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر فریدون همتی با گرامی داشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام راحل، عنوان کرد: در طول ۴۰ سالی که از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گذرد، این نهاد پاسدار و حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و مدافع آب و خاک ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ماندگارترین اقداماتی بود که به فرمان حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: نیروهای سپاه از همان بدو تاسیس تاکنون با رشادت، فداکاری و جانفشانی به مقابله با دشمنان پرداخته و بر دشمنان این مرز و بوم، غلبه نموده اند.

همتی با اشاره به رشادت‌های نیروهای دلاور سپاه در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در این دوران شاهد بودیم که سپاهیان غیور و دلاور، عملیات های بزرگی را مدیریت و فرماندهی نموده و با تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان بسیاری، اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک این کشور جدا شود.

وی گفت: پس از دوران دفاع مقدس نیز سپاه با قوت راه خود را تداوم بخشیده و در عرصه‌های گوناگون موفقیت های چشمگیر و بزرگی را رقم زده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: بسیاری از پیشرفت ها و توسعه کشور در سایه تلاش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدست آمده است.

همتی با تاکید بر اینکه اقدامات و توطئه های دشمنان بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌تواند خللی در عزم و اراده و توانمندی های این نهاد انقلابی ایجاد کند، اظهار داشت: همه ملت ایران خود را پاسدار انقلاب می دانند و حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند و سپاه در قلب همه ملت ایران جای دارد.

وی بیان داشت: در هرمزگان نیز نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت و همکاری خوبی در عرصه های مختلف جهت توسعه و همچنین تامین امنیت استان داشته اند و مجموعه استانداری نیز حمایت و پشتیبانی از سپاه را همواره در اولویت قرار داده و این همکاری ادامه خواهد یافت.

وی گفت: فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه نیروهای رشید و دلاور سپاه و خانواده های بزرگوار آنان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم این نهاد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز بتواند همچنان توفیقات خود را تداوم بخشد.

 

نظر شما