مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

فعالیت های تولیدی و سرمایه‌گذاری در شهرستان ابوموسی مورد حمایت قرار می گیرد/توسعه شهرستان ابوموسی یکی از اولویت های مهم حوزه اقتصادی استانداری هرمزگان است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۷:۵۴:۰۲
کد خبر: ۸۳۷۲۶۱
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فعالیت های تولیدی و سرمایه‌گذاری در شهرستان ابوموسی مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مسعود پاکزاد در نشست بررسی راه های تسریع در توسعه شهرستان ابوموسی با اشاره به نامگذاری سال به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است از هرگونه کار و فعالیت های تولیدی در شهرستان ابوموسی با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت و اعطا وام با نرخ پایین حمایت می شود.

وی افزود: ذره ذره شهرستان استراتژیک ابوموسی بخشی از فرهنگ، تاریخ و خاک ایران است و باید تلاش کنیم در کنار اقدامات و کارهای صورت گرفته در جهت توسعه ابوموسی حرکت کنیم  و توسعه این شهرستان یکی از اولویت های مهم حوزه اقتصادی استانداری است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: زیرساخت های لازم باید به سرعت در شهرستان ابوموسی ایجاد گردد و هرچه سریعتر روند احداث سردخانه برای نگهداری محصولات شیلاتی در این شهرستان به بهره برداری برسد.

پاکزاد گفت: شیلات، گردشگری و فرآوری، مونتاژ، کشاورزی از ظرفیت های مهم شهرستان ابوموسی می باشند که باید توسط بخش خصوصی و با حمایت دولت شکوفا گردند.

وی تصریح کرد: نیروگاه ۱۰ مگاواتی ابوموسی یک نمونه موفق از احداث زیرساخت توسط بخش خصوصی در این شهرستان است که باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه رونق تولید، کار و فعالیت در این شهرستان  فراهم گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز