تقدیر از فعالان اورژانس هرمزگان در طرح سلامت نوروزی و کمک به سیل زدگان خوزستان

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۲:۰۷
کد خبر: ۸۳۷۲۷۵
مراسم تقدیر از پرسنل فعال فوریت های پزشکی هرمزگان در طرح سلامت نوروزی و نیروهای اعزامی اورژانس به مناطق سیل زده استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر حسین فرشیدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم گفت: اورژانس به عنوان پیشانی دانشگاه است و بنده اولین بازدید کاری خودم را که در ابتدی تعطیلات نوروز انجام شد از اورژانس 115 بود و در پایان تعطیلات 15 فروردین نیز از این مرکز بازدید کردم.

 

دکتر فرشیدی از تلاش های دکتر حسین پور رئیس اورژانس استان تشکر کرد و اظهار داشت: به دکتر حسین پور تبریک می گویم که دوستان بسیار خوبی دارند؛ کسانی که زندگی را برمی گردانند. قدم هایی که شما برای مردم برمی دارید؛ بسیار تاثیر گذار است.

وی عنوان کرد: اورژانس از نظم بسیار بالایی برخوردار است و رعایت این نظم به دلیل مدیریت لحظه هایی است که برای نجات جان بیماران و مصدومان بسیار ارزشمند و حیاتی است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی هرمزگان در مراسم تقدیر از فعالان اورژانس در طرح سلامت نوروزی و نیروهای اعزامی اورژانس به مناطق سیل زده خوزستان که با حضور دکتر فرشیدی سرپرست دانشگاه و جمع کثیری از کارکنان اورژانس 115 هرمزگان به همراه خانواده های آنان برگزار شد؛ گفت: همه ماموریت ها و مسئولیت ها در اورژانس با حضور عشق به همنوع و کمک به مددجویان و حادثه دیدگان رقم می خورد.

دکتر محمود حسین پور افزود: نیروهای خدوم و در خط مقدم اورژانس و فوریت های پزشکی همه سختی ها و مشکلات را با جان و دل قبول کرده و برای خدمت رسانی به موقع و صحیح به مصدومان و بیماران همواره آماده اند.

دکتر حسین پور با اشاره به آمار تماس های مردمی با اورژانس و ماموریت های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز گفت: از 25 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 بیش از 38 هزار بار با اورژانس هرمزگان تماس گرفته شده و از این تعداد تماس 3 هزار و 900 ماموریت توسط تکنسین های اورژانس استان انجام شد.

وی ابراز کرد: 3 هزار و 708 مصدوم حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در ایام تعطیلات امسال توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد و 981 نفر نیز توسط تکنسین های اعزامی اورژانس در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند.

در این مراسم 40 نفر از کارکنان اورژانس استان که در طرح سلامت نوروزی و کمک به سیل زدگان استان خوزستان مشارکت بیشتری داشتند و از عملکرد مطلوبی برخوردار بودند تقدیر شد؛ همچنین از نیروهای شاغل در واحد اهداء عضو استان نیز در این مراسم تقدیر بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز