سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد:

لزوم توجه به غربالگری سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۳۹۷۰۲
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان توجه به غربالگری سلامت کارکنان را با توجه به اهمیت و نقش آن در ارتقا و بهره وری را از جمله اولویت های دستگاه ها برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ نازنین شیبانی با بیان این مطلب، افزود: بمنظور تأمین، حفظ و ارتقا سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی شاغلان دستگاه ها و نهادهای دولتی،  اجرا، پایش و ارزشیابی برنامه عملیاتی تامین سلامت کارکنان دولت از برنامه های کلان در هر دستگاه محسوب می شود که مدیران باید توجه خاص به این مقوله داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اظهار داشت: انسان ها بیش از یک سوم زندگی خود را در محیط های کاری که دارای عوامل مخاطره آمیز می باشد، سپری می کنند.

شیبانی تصریح کرد: بهداشت حرفه ای بعنوان یک استراتژی با اهمیت تلقی شده که نه تنها سلامت شاغلان، بلکه تأثیر مثبت و قابل ملاحظه ای در بهره وری و کیفیت کار، انگیزش کاری، رضایت شغلی و نهایتاً کیفیت کل زندگی افراد جامعه دارد.

شایان ذکر است؛ تیم پزشکی به منظور تست چربی خون ، فشار خون، قند خون و ... همچنین در حوزه بهداشت زنان، روانشناسی و بهداشت عمومی در استانداری حضور یافتند که این کار در راستای اهمیت اطلاع رسانی در زمینه بیماری ها و انجام آزمایش های ضروری ویژه کارکنان انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز