بورسیه اسکولارشیب فدراسیون جهانی موج سواری به نوجوان قشمی رسید

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۶:۲۵
کد خبر: ۸۳۹۷۱۵
فریدون الهامی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم از اهدای بورسیه اسکولارشیب فدراسیون جهانی موج سواری به یکی از اعضای نوجوان کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم توسط عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ فریدون الهامی با اعلام این خبر بیان کرد: عبدالرحمن فارغی طبلی، نوجوان با استعداد عضو کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم موفق شد این بورسیه آموزشی که سالانه در دو نوبت به نوجوانان زیر 18 سال اهدا می شود،  اخذ کند.

وی ادامه داد: این هدیه شامل؛تخته استاندارد موج سواری و لوازم کامل و ابزار مورد نیاز برای ورزش موج سواری بوده و فرد منتخب از سوی فدراسیون جهانی تحت آموزش مربیان بین المللی قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم با اشاره به سابقه فعالیت انجمن موج سواری جزیره گفت: این انجمن در سال 1395 تاسیس شد و کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم نیز از سال 1396 در سه بخش ورزش موج سواری، پدل بوردینگ و قایق های بادبانی روی موج در حال فعالیت است.

بورسیه اسکولارشیب فدراسیون جهانی موج سواری از سوی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به این نوجوان کوشا اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز