برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۰:۳۴
کد خبر: ۸۴۰۱۷۶
برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رضا کمالی زرکانی گفت : براساس برنامه ریزی قبلی قرار بود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت سه روز در بندرعباس حضور داشته باشند و علاوه بر افتتاح پروژه های مختلف ، با اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین خبرنگاران و اهالی رسانه دیدار داشته باشند اما به دلیل تداخل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سفر استانی لغو و وزیر فقط به مدت یک روز برای شرکت در اختتامیه جشنواره خلیج فارس در استان خواهند بود.

وی اضافه کرد : وزیر در سفر یک روزه به استان علاوه بر شرکت در اختتامیه جشنواره خلیج فارس از پروژه های فرهنگی بازدید و با خانواده تعدادی از پیشکسوتان دیدار خواهند داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد : سفر استانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در اسرع وقت برگزار و طی آن با همه صنوف و گروه های فرهنگی و هنری دیدار خواهند داشت.

گفتنی است : آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس ١٠ اردیبهشت ماه جاری ساعت ١٧ با حضور مقامات بلندپایه کشوری و استانی در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود

 

نظر شما