سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

اصلاح نظام اداری از اقدامات اساسی برای تحول و توسعه هر سازمان است

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۷:۲۱
کد خبر: ۸۴۰۲۰۳
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اصلاح نظام اداری را یکی از اقدامات اساسی برای تحول و توسعه هر سازمان دانست و بیان داشت: در این راستا تحول در نظام حقوق و دستمزد، شفاف سازی وظایف و اختیارات، کاهش تصدی گری و کوچک سازی دولت و اعمال فرهنگ تشویق و تنبیه، گام‌های موثری در هر سازمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ نازنین شیبانی در نشست با کارکنان دفتر اداری و مالی استانداری، در خصوص ارتقای سلامت نظام اداری گفت: به منظور دستیابی به نظام اداری شایسته و مطلوب در ابتدا باید بر اساس چارچوب و دستورالعمل های مشخص و شاخص های شناخته شده برای توسعه قدم برداریم.

وی به سلامت سازمانی از دیدگاه دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: رعایت موازین ارزشی و اخلاقی اسلام در روابط بین کارکنان، مدیران و تکریم ارباب رجوع بسیار تاکید شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با بیان اینکه یکی از مهم ترین اصول در اداره امور پایبندی همگان به قانون به عنوان منشور اخلاقی است، اظهار داشت: رعایت قانون از جانب همگان در هر مرتبه ای که باشد و نبودن تبعیض و عمل به مساوات در اجرای قانون، برترین چیزی است که سلامت اداری را حفظ می کند.

وی گفت: عمل به قانون و قانونگرایی سرلوحه امور همگان قرار گیرد و مدیران اجازه ندهند تحت هیچ شرایطی خللی در این زمینه ایجاد شود.

شیبانی خاطرنشان کرد: اعتبارات در سال جدید براساس مستندات برش شهرستانی اختصاص می یابد تا در این خصوص در پایان سال با مشکلی مواجه نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز