در گردهمایی سراسری مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور تاکید شد؛

گردهمایی ها باید به تبادل تجارب بیانجامد/هرمزگان استانی با ظرفیت های غنی در حوزه روابط عمومی است

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۵:۴۱
کد خبر: ۸۴۲۰۳۳
گردهمایی ها باید به تبادل تجارب بیانجامد/هرمزگان استانی با ظرفیت های غنی در حوزه روابط عمومی است
گردهمایی دو روزه مدیران کل روابط عمومی استانداری های سراسر کشور به میزبانی همدان با صدور بیانه ای به اتمام رسید که خروجی آن تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مشترک روابط عمومی هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان که در این همایش حضور داشت با اعلام این خبر، افزود: چالش ها و مشکلات حوزه روابط عمومی و ضرورت توجه به رویدادهای مهم سیاسی در عرصه های ملی و بین المللی پیش رو در امسال مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

فاطمه رکن الدینی ادامه داد: در این نشست هر یک از مدیران روابط عمومی استانداری ها دیدگاه ها و مشکلات حوزه خود را بیان کردند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان نیز در این گردهمایی با بیان اینکه برگزاری چنین نشست هایی باید به افزایش دانش و انتقال تجارب نوین منجر شود، گفت: هر ساله شاهد بیان مشکلات در زمینه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و مشکلات عدم بودجه و اعتبار اختصاصی مطرح است اما با توجه به هدف برگزاری این گردهمایی ها باید تجارب مهم و کاربردی روابط عمومی استانداری ها به منظور هم افزایی و ارتقای سطح کیفی تمامی روابط عمومی ها به اشتراک گذاشته شود.

رکن الدینی افزود: این گردهمایی ها باید در نهایت منجر به خروجی شود و مدیرانی که از سایر استان ها دور یکدیگر جمع می شوند و هزینه هایی بر آنها مترتب می شود تا گردهمایی سال بعد از خروجی این جلسات بتوانند در مسیر فعالیت خود بکار ببرد.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود تمامی مشکلات در حوزه روابط عمومی و پذیرش آنها اما در کنار بیان و پیگیری مشکلات در این گردهمایی ها می توان از ظرفیت های علمی و تجارب یکدیگر برای رسیدن به اهداف و سیاست های تبیین شده توسط دولت که همان خدمات بهتر به مردم است، بهره مند شد.

رکن الدینی به ظرفیت های موجود از قبیل نیروی انسانی متخصص و امکانات مناسب در روابط عمومی استانداری هرمزگان اشاره و خاطر نشان کرد: هرمزگان استانی با ظرفیت های غنی در حوزه روابط عمومی است و نگاه حمایتی و توجه ویژه دکتر همتی استاندار هرمزگان به روابط عمومی موجب شده که بسیاری از مسایلی که در سایر استانها وجود دارد و در  این گردهمایی مطرح شد در هرمزگان وجود نداشته باشد.

گفتنی است؛ طرح تبادل دانش و تجربیات توسط روابط عمومی استانداری هرمزگان مورد توجه میزبان و مدیران روابط عمومی های استانداری های سراسر کشور قرار گرفت و هر کدام دستاوردهای خود را بیان کرده و با دیگران به اشتراک گذاشتند.

بخشی از بیانیه رسمی گردهمایی سراسری روابط عمومی استانداری ها به این شرح است:

1- تاکید بر جایگاه روابط عمومی ها در ارائه تصویر منصفانه و روشن از کارکرد دستگاه های اجرایی با عنایت به حساسیت مقابله با عملیات روانی دشمن و شرایط خاص تحمیلی بر کشور.

2- اهتمام به دستورالعمل های ارسالی در راستای ارتقا و تثبیت جایگاه روابط عمومی های استانداری ها با جایگاه ساختاری "مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل"و ایجاد وحدت رویه در انتصابات و پست ها.

3-پیشنهاد رفع تنگناهای اجرایی ادارات کل روابط عمومی و امور بین الملل استان ها از طریق تخصیص ردیف بودجه مشخص و نیز لحاظ شدن تنخواه مناسب.

4- اهتمام به مدیریت مناسب بر فضای مجازی و بهره برداری از ظرفیت های موجود در شبکه های اجتماعی از طریق تعامل مناسب با رهبران فکری و مدیران کانالهای صاحب امر.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز