برگزاری فرایند های آب های سطحی در شرکت آب منطقه ای هرمزگان

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۳:۱۱
کد خبر: ۸۴۲۰۴۶
برگزاری فرایند های آب های سطحی در شرکت آب منطقه ای هرمزگان
جلسه کارگروه احراز پروانه آبهای سطحی با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بهم پیوسته حوزه آبریز خلیج فارس و دریای عمان شرکت مدیریت منابع آب ایران ، معاونین و مدیران مربوطه شرکت آب منطقه ای هرمزگان با هدف بررسی فرایندهای آب های سطحی در این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این جلسه ابتدا کارشناسان مراحل ارایه خدمات از جمله صدور پروانه ، گواهینامه تخصیص ، تمدید پروانه بهره برداری و... را شفاف گزارش نمودند.

در ادامه معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای هرمزگان در خصوص پتانسیل و ظرفیت های بخش مکران و همچنین طرح های توسعه منابع آب سواحل مکران توضیحاتی دادند و نیز راهکارهای پیشرفت و چالش های پیشرو سواحل مکران را عنوان کردند.

در پایان این نشست مدیرکل دفتر مدیریت بهم پیوسته حوزه آبریز خلیج فارس و دریای عمان شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره اجرای برنامه های خوب در شرکت آب منطقه ای هرمزگان اظهار داشت : در زمینه GIS اقدامات بسزایی انجام شده است .

پارسا افزود : به شهرستان جاسک توجه بیشتری شود و تعیین تکلیف چاههای منطقه هر چه زودتر انجام شود.

شایان ذکر است : مدیرکل دفتر مدیریت بهم پیوسته حوزه آبریز خلیج فارس و دریای عمان شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه سفر خود به استان هرمزگان به منظور بررسی عملیات شناسایی و ساماندهی برداشت کنندگان مجاز از منابع آب و همچنین تقویت و ساماندهی بازارهای محلی و منطقه آب ، از آنجا که شرکت آب منطقه ای بعنوان منتخب پایلوت بازار آب انتخاب شده بود ، بازدیدی از تاسیسات و منابع آبی بعمل آورد.

بازدیدها از سد استقلال – شبکه آبیاری و زهکشی میناب – چاههای کمک کانال میناب – فرو چاله های دشت میناب و آب شیرینکن غرب بندرعباس صورت گرفت.

در پایان مقرر گردید تا شناسایی برداشت کنندگان از آب های سطحی به منظور تهیه بانک اطلاعاتی از وضعیت موجود انجام شود و درخصوص تشکیل بازار محلی آب در منطقه جگین و حوزه مکران اقدام و در این خصوص گزارشی ارایه شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز