بررسی و چاره اندیشی رفع مسائل سرمایه گذاران منطقه ویژه پارسیان توسط استاندار هرمزگان

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۹:۳۱
کد خبر: ۸۴۲۵۰۸
بررسی و چاره اندیشی رفع مسائل سرمایه گذاران منطقه ویژه پارسیان توسط استاندار هرمزگان
در نشستی که روز یکشنبه با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان و تعدادی از سرمایه گذاران منطقه ویژه پارسیان، در تهران برگزار شد، مسائل و مشکلات این سرمایه گذاران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با اشاره به برگزاری نشست با تعدادی از سرمایه گذاران منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، بیان داشت: این جلسه با محوریت رفع مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران منطقه ویژه پارسیان برای پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه سرمایه گذاران حوزه های مختلف از جمله پتروشیمی، صنایع فلزی فروکروم، آلومینا و سرمایه گذاران تولید آب و برق در منطقه ویژه پارسیان، گزارش هایی در خصوص نحوه اجرای طرح ها و همچنین میزان پیشرفت پروژه های مربوط به خود و مشکلات و مسائل پیش رو و همچنین راهکارهایی برای رفع موانع تولید و اجرای پروژه های مذکور ارائه نمودند.

استاندار هرمزگان با اشاره به چاره اندیشی در راستای یافتن راه حل موثر برای رفع مسائل پیش روی سرمایه گذاران منطقه ویژه پارسیان، افزود: مقرر گردید پیگیری های لازم از طریق وزارتخانه های مربوطه برای رفع مشکلات این سرمایه گذاران صورت گیرد.

همتی تأکید کرد: منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان مهمترین محور توسعه در غرب هرمزگان است که فعال سازی ظرفیت های آن اشتغالزایی زایی فراوانی را به همراه خواهد داشت.

وی از پیشرفت صنایع بخصوص صنایع پتروشیمی در این منطقه ابراز رضایت کرد و گفت: منطقه ویژه پارسیان پیشرفت های خوبی در زمینه جذب سرمایه گذاری داشته و امیدواریم روز به روز بر سرعت پیشرفت پروژه های صنعتی و اقتصادی منطقه ویژه پارسیان افزوده شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز