معاون فرهنگی وامور جوانان خبرداد:

اپیکیشن App lication فراغت بهینه ۹۸راه اندازی می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۳۸:۰۱
کد خبر: ۸۴۳۴۷۳
اپیکیشن App lication فراغت بهینه ۹۸راه اندازی می شود
جلسه کمیته ذیل ستادساماندهی با موضوع اوقات فراغت باحضور معاونت فرهنگی وامور جوانان وسایراعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مجتبی عامری معاون فرهنگی وامورجوانان اظهارداشت: اوقات فراغت در جامعه یکی از مهم ترین مسائلی است که استفاده صحیح از آن در آینده و سرنوشت جوانان اهمیت بسیار زیادی دارد که میتوان آن را منشاء شناخت و به رسمیت شناخته شدن دوران جوانی و هویت دانست.

استفاده صحیح از اوقات فراغت به زندگی فرد و هم به جامعه تاثیر مثبت خواهد داشت و استفاده نادرست از آن باعث بروز مشکلات و خسارات جبران ناپذیری می شود.

عامری افزود: یکی از موانع در سنوات گذشته در ایجاد فرصت برابر،استفاده از دوره های فراغتی ،عدم اطلاع شهروندان از پایگاه خدمات دهنده و زمان اوقات فراغت در سطح انسان بوده که اپیکیشن فراغت بهینه 98این فضا را جهت معرفی تمامی داده های فراغتی استان مهیا می سازد.

معاون فرهنگی و امور جوانان افزود: اپیکیشن فراغت 98قابلیت بارگذاری روی گوشیهای اندروید را داشته و می شود تمام پایگاه ها و مرکز دولتی،غیردولتی که مجوز از دستگاهها و نهادهای دولتی دریافت می کنند ، دراین سامانه بارگذاری شود و متقاضیان با واردکردن مشخصات می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به بهترین انتخاب در پرکردن بهینه اوقات فراغت خود تصمیم بگیرند.

لازم به یادآوری است همکاری و همراهی دستگاهها و نهادهای دولتی و غیردولتی که در تابستان 98 خدمات فراغتی ارائه می دهند ،جهت ارسال مشخصات پایگاههای خود می تواند به معاونت فرهنگی وامور جوانان مراجعه نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز