معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

۱۲ طرح توسعه در جزیره لارک با مشارکت بنیاد علوی در دست اجراست

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۴:۱۱
کد خبر: ۸۴۴۰۱۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: برنامه های اجرایی طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک در قالب 12پروژه با مشارکت بنیاد علوی در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در جلسه بررسی روند اجرایی طرح توسعه و پیشرفت جزیره لارک، افزود: در برنامه های اجرایی توسعه لارک طرح هایی مانند تجهیز مرکز درمانگاه، ساخت و بهینه سازی اسکله وجود دارد و در دست اجراست.

وی با اشاره به دیگر طرح های عمرانی در برنامه توسعه جزیره لارک، بیان کرد: از جمله پروژه های دیگر برای توسعه لارک می توان به ایمن سازی خط انتقال سوخت نیروگاه، اجرای طرح هادی روستا و احداث بوستان اشاره کرد.

مدرس خاطر نشان کرد: در کنار پروژه های عمرانی در برنامه های طرح آبادانی و پیشرفت لارک، طرح های دیگری مانند ریشه کنی بی سوادی با احداث و تجهیز مدارس توسط بنیاد علوی و آموزش و پرورش استان دیده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: برگزاری دوره های بوم گردی مانند صنایع دستی و آموزش آشپزی در این جزیره به منظور رونق گردشگری با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان و بنیاد علوی انجام گرفته است.

وی به زمان تکمیل برنامه های اجرایی طرح آبادانی و پیشرفت جزیره لارک اشاره کرد و گفت: پروژه های این طرح باید تا پایان شهریور ماه سال جاری به پایان برسد تا مطالعات فاز دوم طرح توسعه جزیره لارک با مشارکت بنیاد علوی انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز