سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

برنامه های فرهنگی با رویکرد ترویج نشاط و شادابی در میان کارکنان و خانواده های آنان در استانداری و فرمانداری ها برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۰۶:۵۰
کد خبر: ۸۴۴۰۱۹
برنامه های فرهنگی با رویکرد ترویج نشاط و شادابی در میان کارکنان و خانواده های آنان در استانداری و فرمانداری ها برگزار می شود
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از اجرای برنامه های فرهنگی با رویکرد ترویج نشاط و شادابی در میان کارکنان و خانواده های آنان در استانداری و فرمانداری ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نازنین شیبانی در نشست شورای فرهنگی استانداری هرمزگان که با اولویت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی درماه مبارک رمضان برگزار شد، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان برکاتی برای انسان دارد از لحاظ معنوی و اخروی و ایجاد نورانیت در دل انسان و روشنی، نزدیکی به خدا و انس با قرآن کریم و بسیاری از موارد دیگر از مهمترین برکات این ماه است.

وی با تاکید بر نگاه جامعه به مقوله فرهنگی، افزود: فرهنگ زیربنای توسعه در هر جامعه‌ای است به همین منظور دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه باید با جدیت پیگیر مطالبات فرهنگی باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تشکیل شورای فرهنگی در وزارت کشور و به موازات آن در استانداری می‌تواند منشأ برکات زیادی باشد.

شیبانی خاطرنشان کرد: رسالت این شورا این است که درجهت گرامیداشت مناسبت‌های فرهنگی و موقعیت‌های فرهنگی خاص که در راستای آموزه‌های دینی است، برنامه های فرهنگی اجرا نماید.

وی افزود: برنامه‌ریزی در خصوص مسائل مهمی چون فریضه الهی نماز، امر به معروف و نهی از منکر و اعتلا و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کارکنان و فرزندان کارکنان از برنامه‌های کاری این شورا در استانداری هرمزگان است.

وی اضافه کرد: باید دبیران شورای فرهنگی در فرمانداری ها با رویکرد ترویج نشاط و شادابی برنامه های فرهنگی برای خانواده کارمندان تدارک ببینند.

وی از مهمترین برنامه ها در این ماه را تقدیر از فعالان حوزه های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه آثار قرآنی و حجاب و عفاف، تشکیل کمیته ورزشی کارکنان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان و ... عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز