برگزاری اولین دوره رقابت های ایکس راگبی و تگ راگبی بانوان قهرمانی استان هرمزگان

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۶:۵۶:۳۶
کد خبر: ۸۴۴۸۳۱
برگزاری اولین دوره  رقابت های ایکس راگبی و تگ راگبی بانوان قهرمانی استان هرمزگان
اولین دوره رقابت های ایکس راگبی و تگ راگبی بانوان قهرمانی استان هرمزگان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان،  رقابت های ایکس راگبی وتگ راگبی بانوان در استان  هرمزگان به مناسبت جام رمضان و قهرمانی استان در زمین چمن دانشگاه امیر کبیر  با حضور 4تیم تگ راگبی پالایشگاه نفت، باشگاه عقاب، باشگاه آوات و کانون لاتیدان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات دو تیم ایکس راگبی باشگاه عقاب و باشگاه آوات از کانون های راگبی شهرستان بندرعباس نیز حضور داشتند.

در این رقابت ها باشگاه عقاب  به مربیگری خانم فاطمه کاظمی زاده،کانون لاتیدان به مربیگری  خانم ثریا زاهدی ،باشگاه آوات به مربیگری خانم سحر طارش و پالایشگاه نفت به مربیگری خانم هدی عطرفه نژاد توانستند به ترتیب مقام های اول تا چهارم این سری از مسابقات راگبی استان را کسب کنند.

همچنین در بخش  ایکس راگبی مقام اول  به باشگاه عقاب به مربیگری خانم زهرا شهرآبادی و مقام دوم به  باشگاه آوات به مربیگری خانم مرضیه نعمت زاده رسید.

در این سری از مسابقات راگبی استان هرمزگان طاهره محمدی، محبوبه مدارایی، راحله سلیمانی، آسیه بهاری، زهرا شهرابادی، هدی عطرفه نژاد و سمیه عباسی عهده داری داوری بودند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور رییس انجمن راگبی استان هرمزگان ،امین بیابانی زاده بازیکن تیم ملی و دبیر انجمن و جمعی از بازیکنان راگبی استان و خانواده ورزشکاران برگزار گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز