دکتر همتی در جلسه بررسی راهکارهای احداث شهرک آموزشی در بندرعباس:

مدیران از پروژه های عام المنفعه بخش خصوصی حمایت کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۲:۲۲
کد خبر: ۸۴۴۸۶۲
استاندار هرمزگان بر تسریع و رفع موانع پروژه های عام المنفعه بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: مدیران باید از پروژه های عام المنفعه بخش خصوصی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در جلسه بررسی راهکارهای احداث شهرک آموزشی در بندرعباس، عنوان کرد: باید روند اجرای پروژه های عام المنفعه مانند ساخت مدرسه و فضاهای مختلف آموزشی سرعت یابد تا مردم از این پروژه ها بهره مند شوند.

وی کندی پیشرفت پروژه های اجتماعی مانند فضای آموزشی در استان را غیر قابل قبول دانست و افزود: با توجه به نیاز استان به ویژه شهر بندرعباس به فضای آموزشی باید روند عملیات اجرایی این پروژه ها تسریع یابد و اهمال در این عرصه قابل قبول نیست.

همتی اضافه کرد: قانون تغییر کاربری فضاهای آموزشی فرسوده به منظور بهره وری بهتر از ظرفیت های آموزش و پرورش در ایجاد فضای های آموزشی جدید در نظر گرفته شده است که باید از این قانون برای ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر در هرمزگان بهره گرفت.

وی با بیان اینکه وظیفه مدیران رفع موانع عملیات اجرایی پروژه های عام المنفعه با مشارکت بخش خصوصی است، افزود: مدیران باید بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که در ساخت و ساز پروژه های عام المنفعه پیش قدم شده را حمایت کنند.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه مقرر شد اداره کل  آموزش و پرورش استان به انتشار فراخوان تغییر کاربری و واگذاری سه مدرسه فرسوده در شهر بندرعباس اقدام کند و اقدامات لازم برای احداث دو مدرسه و شهرک آموزشی در این شهر توسط بخش خصوصی را انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز