با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزادقشم:

مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم بر عهده ناصر ذاکری گذاشته شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۹:۳۲
کد خبر: ۸۴۵۸۴۹
مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم بر عهده ناصر ذاکری گذاشته شد
با حکم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر ذاکری به سمت سرپرست مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در حکمی از طرف حمیدرضا مومنی، در پنجمین شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1398، ناصر ذاکری به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

"با عنایت به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم، به عنوان سرپرست مدیریت بازرگانی، منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی موفق و موید باشید. توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم."

ذاکری که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی و توسعه است، دارای سوابق مدیریتی و معاونتی بسیاری از جمله؛ مدیر‌کل آموزش و پژوهش سازمان برنامه و بودجه در سال های 1369 تا 1371، مدیر مطالعات اقتصادی و برنامه‌ریزی شرکت عمران و توسعه شاهد در سال های 1385 تا 1396، معاون اداری و مالی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، معاون بازرگانی شرکت روغن نباتی پارس، دبیر شورای مشاوران ریاست سازمان برنامه و بودجه و عضو هیأت‌مدیره صندوق تعاون کشور می باشد.

وی با چندین سال سابقه تدریس در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در رشته اقتصاد، تألیف چندین عنوان کتاب برای تدریس در رشته اقتصاد دبیرستان (گروه علوم انسانی)، تألیف کتاب برای آینده ( آموزش بورس اوراق بهادار)،  تألیف نزدیک به 750 عنوان یادداشت در موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و ترجمه کتاب اقتصاد کلان (رابرت کراچ) را نیز در کارنامه دارد.

ذاکری همچنین دارای سوابق کاری ارزشمندی در حوزه مطبوعات می باشد که می توان از عناوینی همچون مدیر مسؤول انتشارات بهاریه، عضو شورای راهبردی مؤسسه عصر سرآمدان اقتصادی (روزنامه عصر اقتصاد) و  معاون سردبیر روزنامه جهان اقتصاد نام برد.

در جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه سال 1395، یادداشتی با نام "تأمین اجتماعی؛ حیاط خلوت از ما بهتران یا خانه کارگران"  به قلم این استاد و پژوهشگر عرصه اقتصاد کشور(به چاپ رسیده در روزنامه جهان اقتصاد در تاریخ دوم شهریور 1394)، به ‌عنوان یادداشت برتر سال، انتخاب و مورد تقدیر قرار داده است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز این انتصاب شایسته را به آقای ذاکری شادباش می گوید.

 

نظر شما