کسب عنوان برتر آمارنامه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در وزارتخانه متبوع

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۳:۳۱
کد خبر: ۸۴۶۰۳۴
کسب عنوان برتر آمارنامه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در وزارتخانه متبوع
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از کسب رتبه برتر در تهیه و تولید« آمارنامه این اداره کل و دستگاه­های تابعه وزارت متبوع استان» برای چهارمین سال در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس سلیمی، افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برای چهارمین سال در بخش تهیه و تنظیم آمارنامه های تخصصی بر اساس فرایند سنجش و ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1396 رتبه برتر کشور را کسب کرد.

وی افزود: مرکز آمار و اطلاعات راهبری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای مرجعیت وزارت متبوع در خصوص ارائه آمارهای رسمی و مرتبط با ماموریت های خود و بمنظور نهادینه شدن فرایند تولید، جمع آوری، تحلیل و اطلاع رسانی آماری، هر سال وضعیت جمع آوری و انتشار داده های آماری توسط ادارات کل اجرایی را ارزیابی می کند که بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، ‌آمار نامه این اداره کل در سال 96 بعنوان یکی از آمارنامه های برتر کشور معرفی شد.

آمارنامه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در هشت فصل با عناوینی همچون بودجه و منابع انسانی، جمعیت و نیروی انسانی، تعاون، روابط کار و امور فرهنگی اجتماعی، رفاه اجتماعی، پولی و مالی، آمارهای اقتصادی، آموزش و پژوهش و  کارگاه های صنعتی، معدن و کشاورزی گردآوری شده است.

این آمارنامه بر روی سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به نشانی  hormozgan.mcls.gov.ir قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز