مدیرعامل شرکت آب هرمزگان:

حفاظت وصیانت از منابع آب برای نسل های آینده

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۴۶۲۸۷
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان بر حفظ منابع آبی استان تاکید کرد و گفت: هدف ما حفظ منابع پایدار و استفاده بهینه از ذخایر موجود آب استان است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این مقام مسئول در دیدار با فرماندار حاجی آباد، شهرستان  حاجی آباد را  یکی قطب کشاورزی استان برشمرد وخواستار صحیح از منابع آب در بخش کشاورزی شد..

وی، وجود چشمه سبزپوشان حاجی آباد را ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای طرح گردشگری ذکر کرد و  بیان داشت: با اجرای طرح گردشگری در منطقه، علاوه بر کمک به اقتصاد کشاورزان و اشتغال پایدار، به بهره وری بهتر آب نیز کمک خواهد شد.

ملایی در ادامه با ارائه پیشنهاد احداث ناحیه صنعتی شهر حاجی آباد عنوان کرد: در صورت موافقت احداث ناحیه صنعتی نسبت به تامین آب مورد نیاز بر اساس برآورد فنی آمادگی لازم را داریم .

فرماندار حاجی آباد نیز در این نشست گفت: در سال رونق تولید به دنبال ایجاد طرح های تولیدی اشتغالزا هستیم.

حمید جهانگیری با اشاره به ایجاد زمینه پرورش ماهی خاویار اظهار داشت : اجرای طرح می تواند معیشت واقتصاد روستائیان منطقه را متحول نماید  و هم بهره وری بیشتر از آب کمک کند وهم در استفاده بهینه از منابع آب موثر واقع شود .

وی ضمن تشکر از تلاش های مجموعه ای آب منطقه ای هرمزگان  در سال گذشته، خواستار اجرای طرح توسعه گلخانه در سه بخش شهرستان حاجی آباد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز