مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان:

۲۱ پروژه درسال‌جاری در هرمزگان افتتاح می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۳:۳۱
کد خبر: ۸۴۶۷۹۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: نگاه وزارت ورزش به هرمزگان نگاه خاصی است

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم وزارت ورزش ایجاد شور و نشاط در بین مردم، جوانان و روستائیان هست، اظهار داشت: در این مدت تلاش‌های خوبی در ورزش استان اتفاق افتاده است و شور و اشتیاق جوانان نیز وصف‌ناپذیر است.

وی افزود: علاقمندی خوبی در بین جوانان وجود داردو با ورزش می‌شود فضای خوبی در استان ایجاد کرد که هیات‌ها در این زمینه تلاش وافری انجام داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: اقدامات خوبی در سال 97 انجام شد و چشم‌انداز خوبی برای سال 98 ترسیم کرده‌ایم و با حمایت نماینده ولی فقیه دراستان اقدامات خوبی در سال جدید اتفاق خواهد افتاد.

امیاری با اشاره به اینکه در سال 97 در همه حوزه‌ها فعالیت خوب و چشمگیری داشته‌ایم یادآورشد: برنامه‌های مختلف ملی و بین المللی در سطح استان انجام شد که با استقبال بی‌نظیری همراه بود.

وی با تاکید بر اینکه در سال 97 بالغ بر 27 پروژه در استان افتتاح شد گفت: در سال جدید نیز 21 پروژه بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برنامه‌های اداره کل ورزش برای ساخت بزرگترین دهکده آبی ساحلی نیز پرده برداشت و خاطرنشان کرد: 130 هکتار برای دهکده آبی ساحلی نیاز داریم که امیدوارم با حمایت های استاندار پر تلاش استان این اتفاق بیفتد تا بتوانیم این پروژه بسیار مهم برای استان را به سرانجام برسانیم.

امیاری در ادامه بیان داشت: در سال جاری از 160 جوان برتر استان تقدیر کردیم و برای ساخت خانه جوان زمینی از سوی استانداری در حال واگذاری است که بودجه آن نیز تامین شده و امیدواریم هر چه زودتر به سرانجام برسد و جوانان این استان برای اولین بار صاحب خانه شوند.

وی در پایان افزود: برگزاری مسابقات و تورنمنت‌های مختلف در سال گذشته و امسال از برنامه‌های مهم اداره کل ورزش وجوانان استان بود که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت تا باعث شور و نشاط بیشتر در بین جوانان و ورزشکاران استان باشیم

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان درادامه این دیدار با بیان اینکه ورزش تاریخ ندارد و بشر نیازهایش را در ورزش دیده است، گفت: ورزش‌های بومی و محلی را باید جدی گرفت و به آن اهتمام جدی داشت.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع جامعه ورزش استان با اشاره به اینکه ورزش نشاط آفرین است، اظهار داشت: در اهمیت ورزش همین بس که نمی‌توان برای آن تاریخ تعیین کرد . ورزش از همان ابتدا جزء زندگی انسان بوده و با مطالعه تاریخ ملت‌ها درمی‌یابیم که اهمیت ورزش از اول مورد توجه بوده و در متن زندگی انسان‌ها ارزش داشته است.

وی با اعلام اینکه بعضی از ورزش‌ها مثل پینگ‌پنگ، فوتبال، والیبال و ... را می‌توان تاریخ برایشان تعیین کرد، افزود: با نوع ورزش کاری ندارم اما بشر از اول به ورزش به عنوان یک کار اساسی در کنار همه کارهایش، بها میداده است..

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به ورزشکاران تصریح کرد: نکته دیگری هم که باید عنوان کنم این است که در کنار ورزش‌های معمولی، ورزش‌های بومی و محلی را هم فراموش نکنید.

وی تصریح کرد: مگر نمی‌گوییم تمدن 2500 ساله داریم، پس ورزش هم داشته‌ایم و باید در احیاء ورزش‌های بومی و محلی هم کوشا باشید.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه خیلی از ورزش‌های محلی نیاز به مکان ندارند و کم خرج هستند خاطرنشان کرد: حرف من این نیست که ورزش‌های دیگر را نادیده بگیرید بلکه به ورزش‌های محلی نیز توجه خاص داشته باشید.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به برکات انقلاب در حوزه ورزش گفت: قبل از انقلاب تنها یک سالن ورزشی داشتیم اما در حال حاضر 330 سالن ورزشی در استان داریم که ازبرکت انقلاب اسلامی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز