تشریح برنامه های رونق تولید در سال ۹۸

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۲:۳۲
کد خبر: ۸۴۷۳۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، با توجه به نامگذاری سال 98 بعنوان رونق تولید برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان را تشریح نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی گفت: با توجه ظرفیتها و پتانسیل های موجود در استان هرمزگان مهمترین برنامه سازمان برای رونق تولید و اشتغال تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاتر از 60درصد و همچنین پرداخت تسهیلات در جهت فعال سازی و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی راکد به منظور توسعه رونق تولید و اشتغال در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه به طرح بالای 60 درصد در استان هرمزگان اشاره نمود و گفت: 91طرح با حجم سرمایه گذاری بیش از 16 هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی مستقیم دو هزار و 392 نفردر استان وجود دارد که امیدواریم در سال جاری با توجه به شعار سال شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها باشیم.

وی افزود: از 91 طرح بالای 60 درصد در استان هرمزگان 34 طرح در حوزه صنایع معدنی، 18 طرح در حوزه صنایع فلزی و دریایی و 39 طرح در حوزه صنایع غیر فلزی در حال تکمیل شدن هستند.

قاسمی در پایان عنوان کرد: 69 برنامه عملیاتی رونق تولید در حوزه های صنایع، بازرسی، طرح و برنامه، بازرگانی داخلی، امور اصناف، توسعه تجارت خارجی و حوزه فرش در سال جاری پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز