یادداشت:

روابط عمومی به افراد متخصص نیاز دارد

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۸:۵۷
کد خبر: ۸۴۷۴۸۳
کار و زندگی در دنیای به شدت متحول و متغیر کنونی، بدون سازمان‌های ارتباطی و اطلاعاتی به سختی امکان‌پذیر است،مدیریت راهبرد در محیط کار و زندگی نیازمند دانش و اطلاعات کافی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، افرادی که در این راه پا میگذارند باید افرادی متخصص باشند بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی و حتی اشخاص، یک یا چند نفر را به عنوان مسئول روابط عمومی منصوب می‌کنند. اما هنوز هم بسیاری از مدیران و حتی فعالان این حوزه، تعریف روشن و کاملی از این مسئولیت ارائه نمی‌دهند و این بسیار بد است. یکی از اثرات این پدیده این است که هیچ‌وقت نمی‌شود مطمئن بود که رسانه‌ها یک اتفاق خاص را دنبال خواهند کرد یا نه.

این شغل بسیار حساس است، روابط عمومی در واقع به معنی  انتقال ، تجزیه و تحلیل اطلاعات و نظرات مدیریت مؤسسه به مخاطبان آن و انتقال ،تجزیه و تحلیل اطلاعات این گروهها به مدیریت به منظور ایجاد همسویی و هماهنگی در علایق و منافع است؛ این در حالیست که  انتقال اشتباه یکی از اطلاعات باعث دگرگونی آن سازمان میشود .

کار ما با  تبلیغات بسیار متفاوت است ؛ تبلیغات هدف بسیار مشخصی دارد  که افراد  حاضرند برای یک محصول هزینه پرداخت کنند اما روابط عمومی همان‌طور که از نامش معلوم است  با همه مردم و کل جامعه در ارتباط است.

 

نظر شما