سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

احزاب و تشکل های سیاسی نقش مهمی در ایجاد نشاط سیاسی دارند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۰۴:۴۰
کد خبر: ۸۴۷۷۳۲
احزاب و تشکل های سیاسی نقش مهمی در ایجاد نشاط سیاسی دارند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: احزاب و تشکل های سیاسی با توجه به پتانسیل هایی که دارند می توانند نقش بسزایی در ایجاد نشاط سیاسی در جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست با نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی استان هرمزگان با اشاره به جایگاه و اهمیت احزاب و تشکل های سیاسی، عنوان کرد: احزاب و تشکل های سیاسی می توانند نقش بسزایی در ایجاد نشاط سیاسی در جامعه ایفا نمایند.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی در جامعه و افزایش بینش سیاسی مردم رسالت مهم احزاب و تشکل سیاسی است که نیاز است با برنامه ریزی و تلاش دنبال گردد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات در سال جاری احزاب و تشکل های سیاسی می توانند نقش بسزایی از ایجاد شور انتخاباتی در استان داشته باشند.

حیدری با تاکید بر تشریح شرایط حساس کشور از سوی احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه، اظهار داشت: احزاب و تشکل های سیاسی شرایط خاص و ویژه کشور که مورد هجمه و تهاجم اقتصادی بی سابقه دشمنان است را برای مردم  تشریح و تبیین نمایند.

وی گفت: احزاب و تشکل های سیاسی با توجه به توانمندی هایی که دارند می توانند نقش بسزایی در مدیریت کشور ایفا نمایند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: احزاب و تشکل های سیاسی در چارچوب منافع ملی و نظام حرکت و برنامه ریزی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه روز افزون هرمزگان هرمزگان نیازمند مشارکت و همراهی همگان به ویژه احزاب و تشکل های سیاسی استان هستیم.

حیدری تصریح کرد: با همدلی و اتحاد سال سرنوشت ساز نود و هشت را تحت مدیریت مقام معظم رهبری پشت سر خواهیم گذاشت.

 

نظر شما