فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

رشد ۲۶۳درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۵:۳۵
کد خبر: ۸۴۷۸۸۶
رشد ۲۶۳درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از رشد 263درصدی در معرفی متخلفین صید و صیادی به کمیسیون تخلفات در سال 97 نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ محمد حسن آزادی با بیان اینکه در سال 96 تعداد پرونده های معرفی شده به کمیسیون تخلفات صیادی 41 فقره بوده است و این میزان در سال 97 به 149 فقره رسید است گفت: این میزان رشد بیانگر تلاش بیشتر در برخورد با متخلفین صید و صیادی در راستای صید اصولی و پایدار است.

وی با اشاره به اهیمت حفاظت از منابع آبزیان برای نسل آینده و صید و صیادی اوصولی و پایدار گفت: در همین راستا در سال گذشته یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان موفق به توقیف بالغ بر 159 فروند شناور صیادی متخلف، کشف حدود 9 تن انواع آبزی قاچاق صید شده ،بالغ بر سه هزار و460 طاقه تور منوفلامنت و بالغ بر 430 عدد ادوات صید مخرب به ویژه ترال شده است.

سرهنگ آزادی با اشاره به رشد و پیشرفت عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سال گذشته گفت: رشد چشمگیری در تمامی کشفیات در برخورد با شناروهای متخلف صید صنعتی و سنتی از اهم شاخص های رشد عملکرد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان بوده است.

 

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ماموریت این یگان را بسیار مهم و حساس خواند و گفت: بدون شک حفظ ذخایر ارزشمند آبزیان نیازمند توجه بیش از پیش مردم و همه دستگاه های اجرایی به این مهم است چرا که ماموریت یگان حفاظت شیلات در زمینه حفاظت از منابع آبزیان است و از این فرصت باید برای حفظ این منابع نهایت بهره را برد .

 

وی تعامل سازنده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان را با نیروهای دریابانی استان و همچنین جامعه صیادی هرمزگان عاملی مهم در ارتقای فعالیت های یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خواند و گفت: بدون شک حمایت های فرماندهی دریابانی استان هرمزگان از جامعه صیادی و برخورد با متخلفین امر صیادی در این میان نقش مهمی داشته است.

 

سرهنگ آزادی ضمن تقدیر وتشکرازهمکاری مردم و مسوولان از مردم شریف استان هرمزگان به ویژه جامعه شریف صیادی درخواست کرد تا هرگونه تخلفات صید غیر مجاز آبزیان را به شماره تلفن07633331413 ستاد خبری فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان اعلام کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز