سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

برنامه های افزایش نشاط و سلامت اجتماعی در هرمزگان با جدیت پیگیری شود

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۰:۱۹:۴۸
کد خبر: ۸۴۸۳۰۵
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه متولی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی موضوع مهم افزایش نشاط و سلامت اجتماعی در جامعه را بر پایه ارزش ها و هنجارهای اجتماعی با جدیت در هرمزگان دنبال نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت کاهش آسیب‌های اجتماعی ، عنوان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی برخوردارند.

وی در همین رابطه افزود: کلیه دستگاه های اجرایی استان با حساسیت ویژه و با تکلیف نسبت به انجام رسالت های خود در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدام نمایند تا شاهد خروجی مناسبی در این حوزه باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: اگر کلیه دستگاه های اجرایی با بسیج حداقل امکانات خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی ورود کنند شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

حیدری با تاکید بر بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی گزارش عملکرد خود را به استانداری منعکس و این عملکرد به صورت دقیق پس از دریافت بررسی و نقاط قوت و ضعف احصا گردد.

وی اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالاند با وجود تفاوت  ماموریت ها و وظایف یک هدف را دنبال می کنند که نشاط و سلامت اجتماعی بر پایه ارزش ها و هنجارهای اجتماعی می باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی با وجود تفاوت ماموریت ها موضوع مهم وحدت رویه و هم افزایی در این حوزه را با جدیت دنبال کنند.

حیدری با اشاره به ظرفیت های آموزش و پرورش در حوزه آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: آموزش و پرورش با توجه فراگیری آن و اینکه اکثر خانواده ها با این مجموعه در ارتباط هستند پتانسیل بسیار خوبی جهت برنامه ریزی برای کاهش آسیب های اجتماعی است که ضروری است دستگاه‌های اجرایی ذیربط از این ظرفیت نهایت بهره را ببرند.

حیدری در همین رابطه خاطر نشان کرد: نقش معلمان در کاهش آسیب اجتماعی و فرهنگی با توجه به اثر گذاری بالایی که این قشر بر روی دانش آموزان دارند بسیار بالاست و از این ظرفیت نباید غفلت کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برنامه های نشاط اجتماعی در مدارس استان برپایه ارزش ها و هنجارهای اجتماعی جامعه نیازمند تقویت است تا دانش آموزان با روحیه شادابتری در این محیط ها حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان توسعه ورزش های همگانی و محله ای را در تمام نقاط شهری و روستایی استان با هدف افزایش نشاط اجتماعی دنبال نماید.

حیدری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برنامه های عملیاتی خود را در حوزه ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منعکس نمایند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان دستگاه‌های اجرایی ذیربط برنامه ریزی مناسبی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده ها در فصل تابستان تدوین و عملیاتی کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و آموزش و پرورش در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در هرمزگان صورت پذیرفته است که نیازمند تداوم و پیگیری جدی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این حوزه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز