در نشست با اعضای هیئت رئیسه موقت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان:

رفع دغدغه های بخش خصوصی توسط اتاق بازرگانی پیگیری شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۵:۰۹
کد خبر: ۸۴۹۱۶۱
رفع دغدغه های بخش خصوصی توسط اتاق بازرگانی پیگیری شود
استاندار هرمزگان گفت: اتاق بازرگانی باید به معنای واقعی پشتیبان بخش خصوصی باشد و ما انتظار داریم تا اتاق بازرگانی فضای مناسبی برای انتقال و پیگیری مسائل و دغدغه های بخش خصوصی را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در نشست با اعضای هیئت رئیسه موقت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان هرمزگان عنوان کرد: اتاق بازرگانی باید به مسائل سرمایه‌گذاری، تولید و تجارت در استان ورود جدی داشته و ساماندهی لازم را در این حوزه ها انجام دهد.

وی ادامه داد: ما از فعالیت‌های اتاق بازرگانی در راستای توسعه تجارت و رونق تولید در استان حمایت لازم را خواهیم داشت و این اتاق نیز باید مشارکت خوبی در این حوزه ها داشته باشد.

استاندار هرمزگان افزود: اعضای هیئت رئیسه موقت اتاق بازرگانی تلاش کنند تا فضا برای حضور و مشارکت تمامی فعالان در این حوزه در مجموعه اتاق ایجاد شود و همچنین با برنامه ریزی، انتخابات اتاق بازرگانی به شکل مناسبی برگزار شود.

همتی تصریح کرد: اتاق بازرگانی باید به معنای واقعی پشتیبان بخش خصوصی باشد و ما انتظار داریم تا اتاق بازرگانی فضای مناسبی برای انتقال و پیگیری مسائل و دغدغه های بخش خصوصی را فراهم کند.

وی گفت: اتاق بازرگانی با ساماندهی فعالیت‌ها در حوزه‌های صادرات و واردات و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی می‌تواند ثمرات بسیاری را برای استان داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز