مدیرعامل شرکت آب هرمزگان عنوان کرد:

نقش مهم رسانه ها در ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۴۹۱۶۵
مدیرعامل شرکت آب هرمزگان گفت: رسانه ها نقش مهمی در تغییر فرهنگ مردم از اسراف گرایی به صرفه جویی آب دارند و می توانند فرهنگ مصرف صحیح را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "هوشنگ ملایی " مدیرعامل شرکت آب هرمزگان  در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا در بندرعباس افزود: رسانه ها در دوران کنونی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مخاطبان شده اند. این مخاطبان در دنیای اطلاعاتی و ارتباطی امروز، بخش عظیم فرهنگ، ارزش ها و هنجارهای جامعه خود و دیگر جوامع را از رسانه ها دریافت می کند.

وی با بیان اینکه در بحث استفاده بهینه آب در کنار رسانه ها باید بحث خانواده و جامعه نیز برجسته شود و در این زمینه بهتر است به میراث اجتماعی و اعتقادات دینی توجه جدی کنیم خاطر نشان کرد: خبرگزاریها می توانند همچنین با انتشار مطالب کارشناسان در حوزه آب سطح آگاهی عامه مردم را افزایش داده و از سوء تفاهم هایی که در پی انتشار برخی مطالب غیرکارشناسی در شبکه های اجتماعی در بین مردم بوجود می آید، جلوگیری کنند .

ملایی با تاکید بر ضرورت اعتماد و تعامل گسترده بین روابط عمومی ها و رسانه ها گفت: از آنجایی که روابط عمومی ها پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و صدای مردم را به گوش مسئولان می رسانند و عملکرد مسئولان را به مردم ارایه می دهند بنابراین بهترین حلقه ارتباطی آن ها با مردم رسانه ها هستند و باید خوراک آن ها نیز از سوی روابط عمومی ها تامین شود.

 در پایان تنیده رئیس دفترخبرگزاری ایرنا تأکید کرد :  آماده هرگونه همکاری با شرکت آب منطقه ای هرمزگان هستیم  چرا که اگر آب نباشد هیچ چیز دیگر هم  وجود ندارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز