سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان:

تعامل مناسب با شرکای اجتماعی و صیانت از نیروی کار از مهم ترین برنامه های این اداره کل است

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۷:۵۳
کد خبر: ۸۵۰۳۰۱
سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تقویت و گسترش تعامل با شرکای اجتماعی و صیانت از نیروی کار یکی از مهم ترین اولویت های این اداره کل است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "کیامرث برخورداری"در دیداری که معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با وی داشت: با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهم ترین وحیاتی ترین دارایی هر مجموعه ای است، افزود: به کمک نیروهای تلاشگر این صنعت باید در راستای حفظ اشتغال موجود و افزایش سطح اشتغال و به دنبال آن رونق تولید، تلاش کرد.

وی نقش شرکت فولاد هرمزگان در اشتغال استان را مهم ارزیابی و اضافه کرد: هدف این اداره کل، کمک به واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی است که سطح اشتغال موجود را حفظ و زمینه افزایش اشتغال را فراهم آورند و این اداره کل آمادی همکاری های لازم در این زمینه را با شرکت دارد.

برخوردای از تعامل خوب شرکت فولاد با این اداره کل تشکر و خواستار این همکاری شد.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان زمینه اشتغال بیش از 3 هزار نفر را به طور مستقیم و 36 هزار نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است

"زنگنه پور افزود: شرکت فولاد علاوه بر نقش پررنگی که در اشتغال و تولید استان دارد در رسالت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود نیز حضوری فعال دارد.

وی اضافه کرد: این شرکت در خصوص کارهای فرهنگی و ورزشی و رفاهی اقدامات خوبی را کارکنانش انجام داده  که نتیجه آن کسب مقام های قهرمانی ملی و آسیایی در بخش های مختلف توسط کارکنان و فرزندان آنان است.

زنگنه پور گفت: این شرکت برای اجرای برنامه های خود، کار گروهی را سرلوحه قرار داده و توجه به نیروی انسانی را مد نظر قرارداده است.   

در این دیدار، مدیر امور اداری، مدیر خدمات عمومی و سرپرست ارتباطات و امور فرهنگی و روابط عمومی این شرکت حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز