مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان:

توسعه ورزش بانوان یکی از اهداف اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۵۱۸۷۲
مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان گفت : نگاه مابه ورزش بانوان نگاه کشوری وحتی بین المللی است ویکی از اهداف مهم ما دراداره کل ورزش وجوانان توسعه ورزش بانوان درسطح شهرستان ها ، بخش ها و روستاهای دورافتاده استان می باشد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ جلسه نایئ روسای هیئت های ورزشی به ریاست محمودرضاامیاری مدیرکل و باحضور معاونین،میئول ورزش بانوان و نوابین روسای هیئت ها در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

محمودرضاامیاری درنشست نواب ریئسان هیئت های ورزشی استان اظهارداشت : بانوان استان فعالیت بیشتری نسبت به آقایان دارند. که دراین خصوص با پیشنهادات و تاکیدات استاندار هرمزگان نیز همسو می باشد .

متولی ورزش استان بیان کرد: باید از ظرفیت ها وپتانسیل موجود برای توسعه ورزش استفاده نمود. وبرای تحقق توسعه ورزش درسطح استان باید یک برنامه مدون ومشخصی را داشته باشیم. وی تصریح کرد : به موضوع استعداد یابی نیز توجه شود . زیرا استعدادیابی مسیر را برای شناسایی قهرمانان کوتاه می کند. و ما نیز ازاین استعدادیابی حمایت خواهیم کرد .

مدیر کل ورزش وجوانان استان با اشاره به اینکه تابستان سال جاری دومین المپیاد استعدادهای برتردر سطح کشور برگزار می شود اظهار داشت : همه هییت ها برای حضوری موفق با یک آمادگی کامل دراین المپیاد شرکت کنند. وتمام تلاش خودرابه کار گیرندتا درسال 98 جاری نسبت به سال گذشته نیز عناوین و موفقیت های بهتری را به دست آورند.

امیاری دررابطه با خوابگاه حجاب گفت : این خوابگاه نیاز به تعمیرات وبازسازی اساسی دارد. و اعتبار خاصی برای آن درنظر گرفته شده است .

مدیر کل ورزش وجوانان استان از برگزاری یک همایش بزرگ برای نواب ریئسان هیئت های ورزشی استان وشهرستان ها خبر داد . وافزود : برای هماهنگی بیشتربین نواب ریئسان استان وشهرستان ها وبیان مشکلات و برنامه های ورزش بانوان یک همایش بزرگ بعد از ماه مبارک رمضان دربندرعباس برگزار می شود.

در ادامه معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان گفت : نواب ریئسان هیئت های ورزشی باید نظارت مستمر به رشته ورزشی زیر نظر خودداشته باشند. تا از بعضی از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

مظفر خادمی بیان کرد : هیئت های ورزشی تمام تلاش خودرا به کار گیرند تا در دومین المپیاد استعدادهای برتر که درتایستان سال جاری به میزبانی چند استان برگزار می شودحضوری موفق داشته باشیم. وی افزود : سال گذشته تیم های اعزامی از استان هرمزگان به المپیاد استعدادهای برتر در مجموع چندان موفق نبود واین زنگ خطری بود که ما امسال با برنامه ریزی و آمادگی بهتر دراین المپیاد شرکت کنیم.

در ادامه نواب روسای هیئت های ورزشی استان به بیان مسایل ومشکلات ورزش بانوان پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز