فراخوان جذب جوانان درقالب سازمان های مردم نهادجوانان

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۹:۲۷
کد خبر: ۸۵۳۱۵۴
فراخوان جذب جوانان درقالب سازمان های مردم نهادجوانان
مجتبی عامری گفت:توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان در گروه فعالیت های داوطلبانه می باشد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مجتبی عامری گفت:توسعه مشارکت های اجتماعی جوانان در گروه فعالیت های داوطلبانه می باشد.یکی از مولفه های مهم شکل گیری مشارکت نهادمند درعصرحاضر توجه به تعیین و تبیین نقش گروه های اجتماعی از جانب حاکمیت است، کشورما به لحاظ جمعیتی از جوان ترین کشورهای دنیا محسوب می شود و استان هرمزگان جزء دومین رتبه درکشور به لحاظ نسبت جمعیت جوان به کل جمعیت استان می باشد،سازمان های مردم نهاد جوانان با پذیرش نقش درابعاد فرهنگی،اجتماعی وفعالیت ارادی در امور محله،شهر چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیرمستقیم درتعیین سرنوشت خود و جامعه سهیم شده و به حیات اجتماعی وجامعه شکل و بویی تازه می بخشند.

عامری افزود: جوانان علاقمند به فعالیت درقالب سازمان های مردم نهاد جوانان در بازه سنی (18تا 35سال) که علاقمند در فعالیت درعرصه های اجتماعی ،فرهنگی،هنری و...این اداره کل بوده مجوز فعالیت صادر می کند.

معاون فرهنگی وامورجوانان بیان داشت: تمام مراحل ثبت نام وصدور مجوز سیستمی شده و شرایط یکسانی به تمامی جوانان درسطح استان فراهم می کند که در کمترین زمان مجوز آن ها صادر می گردد.

علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس وبگاه http://saman.msy.gov.irمراجعه و درخواست خودرا ثبت کنند تاهمکاران بنده جهت راهنمایی و توضیحات بیشتر با آن ها تماس بگیرند.

وی ادامه داد :این سامانه درراستای تحقق دولت الکترونیک راه اندازی شده است و با استفاده از آن حداکثر مدت 2ماه پس از ارائه درخواست وثبت تقاضای صدور اعتبارنامه سمن از سوی جوانان در سامانه ،گواهینامه لازم راصادر می کند و این مشروط به انجام سریع مراحل کار و ارائه مدارک مورد نیاز به طور کامل و به موقع از سوی جوانان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز