کشف محموله های قاچاق ۵۸ میلیاردی در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۷:۰۲:۳۸
کد خبر: ۸۵۳۴۷۴
کشف محموله های قاچاق ۵۸ میلیاردی در هرمزگان
جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 58 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سرهنگ" عباسعلی بهدانی فرد" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند ، 65 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف نمایند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه ماموران مجموعا 3 میلیون و 233 هزار نخ انواع سیگار،6 دستگاه لوازم خانگی، ، 140 هزار لیتر سوخت، 7هزارو 822 عدد لوازم آرایشی،4 هزار قلم اقلام خوراکی ، 5هزارو 407 دستگاه متعلقات ماهواره و 582 راس احشام قاچاق ، 5 تن فراورده های شیلاتی و 19 عدد قطعات یدکی خودرو کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را : 58 میلیارد و 25 میلیون ریال عنوان نموده و ، اظهار داشت: در این رابطه 140 متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 144 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد 17 پرونده بالای صد میلیون تومان و 127 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سرهنگ بهدانی فرد پدیده قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز