معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

لزوم ارتقاء سامانه جامع گمرکی برای مقابله با قاچاق کالا

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۷:۳۸:۴۲
کد خبر: ۸۵۴۰۴۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خواستار تسریع در روند ترخیص کالا از بنادر و گمرکات هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه بررسی مشکلات بندری و گمرکی استان هرمزگان با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت ها در بنادر و گمرکات استان، عنوان کرد: ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک هرمزگان روند ارائه خدمات گمرکی و بندری را در بنادر و گمرکات استان با تقویت زیرساخت‌ها  جهت تسریع در ورود و خروج کالا ارتقاء بخشند.

وی افزود: از سامانه یکپارچه ورود و خروج کالا ایکس ری با ارتقاء زیرساخت ها و رفع ایرادات احتمالی برای کاهش قاچاق کالا  نهایت بهره برداری گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر ارتقاء سیستم جامع گمرکی ، اظهار داشت: با ارتقاء سامانه جامع گمرکی زمینه کاهش قاچاق که از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری برای حمایت از تولید داخلی و رونق تولید است بیش از پیش فراهم گردد.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه های بندری و گمرکی اختلافات درون دستگاهی را با استفاده از ظرفیت های حقوقی خود مرتفع سازند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به رفع موانع پیش روی فعال سازی گمرک منطقه ویژه انرژی بر پارسیان، تصریح کرد: با اقدامات صورت پذیرفته شده مشکلات گمرکی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان که نقش بسزایی در بهبود تولید و اشتغال استان در آینده نزدیک با شکوفایی کامل آن دارد مرتفع و زمینه برای فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در این منطقه بیش از پیش تسریع می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز