معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

تصفیه پساب بندرعباس با تاکید بر حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۷:۴۳:۱۳
کد خبر: ۸۵۴۰۵۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: در تصفیه پساب بندرعباس توسط بخش خصوصی و فروش آن به صنایع غرب این شهرستان ابتدا بر حفظ سلامت مردم تاکید و این موضوع در اولویت کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رضا مدرس  افزود: فروش 500 لیتر بر ثانیه پساب تصفیه شده به صنایع غرب بندرعباس و 200 لیتر بر ثانیه آن به شهرداری این شهر در جلسه ای با حضور سرمایه گذار تصفیه پساب بندرعباس و نمایندگانی از سوی صنایع و شهرداری تعیین تکلیف شد.

وی اضافه کرد: اینکه این پساب چگونه و کی باید تحویل خریداران شود و سرمایه گذار چه خدماتی در انتقال آن ارایه می کند، قراری است که فی مابین آنها است و معاونت عمرانی استانداری در این خصوص ورود نخواهد کرد.

مدرس تاکید کرد: در تصفیه فاضلاب بندرعباس توسط بخش خصوصی آن چیزی که برای ما اهمیت داشت و دارد، افزایش کیفیت پسابی است که به دریا می ریزد و همچنان این امر مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه سلامت مردم از هر چیز دیگر با اهمیت تر است، افزود: کمک به تعیین تکلیف فروش پساب به صنایع غرب و شهرداری بندرعباس به منظور حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تصفیه فاضلاب و استاندارد سازی پساب بندرعباس بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ورود بخش خصوصی در حوزه تصفیه پساب موجب افزایش 70 درصدی کیفیت پساب بندرعباس شده و به دنبال رساندن کیفیت آن در حد روان آب هایی مانند آب رودخانه ها هستیم.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه فعلی بندرعباس در حال بازسازی است و همزمان با عملیات بازسازی و بهسازی فعالیت خود را نیز انجام می دهد و افزایش 70 درصدی کیفیت پساب بندرعباس را در پی داشته که این امر از اولویت های ما در بهسازی این تصفیه خانه بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز