سومین جلسه شورای بهداشت شهرستان رودان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۳:۳۶
کد خبر: ۸۵۶۱۱۹
سومین جلسه شورای بهداشت شهرستان رودان برگزار شد
جلسه شورای بهداشت شهرستان رودان با موضوع تشریح برنامه ها و اقدامات عملیاتی بسیج ملی کاهش فشار خون با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر میرزاعلی  نظرنژاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با تشریح برنامه ها و اقدامات انجام شده و در دست اقدام شبکه بهداشت گفت: هدف اصلی کمپین کنترل فشار خون، درگیر کردن تمام نهادها و استفاده از تمام ظرفیت های اجتماعی برای پیشگیری از بیماری های مرتبط با فشار خون می باشد که سالیانه صد هزار نفر را در کشور به کام مرگ می کشاند.

وی با دعوت از ادارات و نهادهای دولتی و مردم نهاد برای همکاری و شرکت در این بسیج ملی، افزود: در شهرستان رودان بیش از 54 هزار نفر از افراد بالای ۳۰ سال مشمول طرح پایش کنترل فشار خون هستند که از این تعداد، افراد دارای فشار خون بالا برای دریافت خدمات درمانی به سطوح بالاتر معرفی می‌شوند.

مصطفی غلامپور، فرماندار شهرستان رودان نیز در این جلسه با تشکر از اقدامات شایسته شبکه بهداشت در آموزش، اطلاع رسانی و اجرای این طرح ملی اظهار داشت: تمامی ادارات، نهادها و سمن ها در امر اطلاع رسانی بسیج ملی کاهش فشار خون با جدیت به صحنه بیایند. زیرا اطلاع رسانی مستمر و گسترده موجب فرهنگ سازی اجتماعی می گردد.

در پایان این جلسه فشار خون هر یک از اعضای شورا نیز  سنجش و توصیه های لازم به آنان داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز