سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:

لزوم حضور جوانان در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان/باید نشاط اجتماعی در جامعه نهادینه شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۸:۳۵:۱۵
کد خبر: ۸۵۷۵۶۹
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر ضرورت حضور جوانان در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید کرد و گفت: باید در جلسه ای که قرار است برای جوانان تصمیم گیری شود حتما از اقشار مختلف جوان با دیدگاهای متفاوت حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر عباس میرزاد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان هرمزگان، با اشاره به دستور کار جلسه افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان بدون در نظر گرفتن نظرات خود این قشر کار بیهوده ای خواهد بود زیرا علایق هر نسل با نسل دیگر متفاوت است و نمی توان بر پایه نیاز های نسل گذشته برای جوانان امروز برنامه ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیری و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان باید زودتر از این ها و با حضور و مشارکت خود آنها انجام می گرفت و با نظرسنجی در دبیرستان ها و دانشگاه ها با خواسته های جوانان بیشتر آشنا می شدیم.

میرزاد با بیان اینکه در جلسه بعدی ستاد ساماندهی جوانان باید تعداد جوانان حاضر در آن بیشتر باشد، اضافه کرد: نظرات جوانان را باید شنید و به حرف های آنها گوش داد و از نظرات جوانان در برنامه ریزی برای آنها بهره گرفت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نشاط اجتماعی را در رده بحث امنیت و وحدت در جامعه دانست و عنوان کرد: نشاط اجتماعی یکی از مولفه های مهم در جامعه است که باید در اولویت قرار گیرد زیرا جوانان به وجود نشاط در زندگی و پیرامون خود شدیدا نیازمند هستند و ایجاد آن از وظایف مسئولان است.

وی اضافه کرد: مسئولان باید به عنوان متولیان امور در جامعه برای ایجاد نشاط و سرزندگی در جامعه اقدامات لازم را انجام دهند و ایجاد نشاط باید با مشارکت مردم به ویژه جوانان باشد.

میرزاد اشتغال را یکی از ملزومات زندگی جوانان دانست و عنوان کرد: باید زمینه های اشتغال را برای جوانان با توجه به توسعه صنایع استان فراهم ساخت زیرا یکی از مهمترین خواسته های جوانان اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه آموزش دوره های حرفه آموزی یکی از نیازهای امر اشتغال است، افزود: با توجه به حجم بالای واحدهای صنعتی در استان نیاز به نیروی متخصص افزایش خواهد یافت و دوره های مهارت آموزی می تواند موجب افزایش اشتغال جوانان در این حوزه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز