جوادبلارک عضوشورای اسلامی شهر بندرعباس:

دغدغه همه ی شهروندان بحث هزینه ثبت نام دانش آموزان درمدارس هست

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۵۸۱۸۰
دغدغه همه ی شهروندان بحث هزینه ثبت نام دانش آموزان درمدارس هست
نائب رئیس شورای اسلامی شهربندرعباس گفت: خرسندی خویش را از حضور عضو جدیدشورا ابراز می نماییم وبا بهره گیری ازتجارب و نظرات خوب درپیشبرد اهداف عالیه به نفع مردم شهربندرعباس را خاطرنشان کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ جوادبلارک نائب رئیس شورای شهر بندرعباس درجلسه صدوبیست ویکمین شورای اسلامی با حضور شهردار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد را با ذکرسوالاتی عنوان کردوگفت :دغدغه همه ی شهروندان بحث هزینه ثبت نام دانش آموزان درمدارس هست که متاسفانه شهریه ثبت‌نام  دانش‌آموزان درمدارس یکسان نیست وآیا دریافت شهریه ثبت نام مبلغ خاصی هست  آیا الزامی یا قانونیست ؟آیا آموزش وپرورش نیازمند دریافت هزینه شهریه ثبت نام است؟ 

 

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس  ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان ، خاطرنشان کرد :مطابق با بخشنامه اجرایی در مدارس  مبلغ معینی براساس تراز مدارس آموزش‌وپرورش ابلاغ گردد و مصوب مربوط به هریک از دوره‌های تحصیلی انجام گردد.

عضوشورای اسلامی شهربندرعباس تاکید کرد: آموزش و پرورش در یک گزارش مصور از تعداد مدارس موجود درشهر بندرعباس باذکر تعداد دانش آموزان در دوره های تحصیلی با تعیین جنسیت وسرانه دانش آموزی  شهربندرعباس را در یک جامعه آماری سالانه مشخص نماید. 

بلارک  تصریح کرد:  مبنی بر کاهش تمرکز و تفویض اختیار و به‌منظور برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت بر امور مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان، موضوع در کمیته مرتبط استانی و منطقه‌ای بررسی و اقدامات لازم پیش‌بینی و انجام گردد و حوزه‌های ارزیابی عملکرد در سطوح مختلف، کیفیت و کمیت عملکرد واحدها را مورد سنجش و ارزیابی قرار بدهند.

بلارک در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات فضای فیزیکی مدارس پرداخت وگفت: میزان کسری وکمبود صندلی وفضای آموزشی در حوزه شهر بندرعباس را آموزش وپرورش به شورای شهر ارائه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز