فرزانه آرامش عضو شورای شهر بندرعباس :

مدیریت شهری باید زیرساخت و امکانات پایه‌ای را فراهم کند

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۴:۳۷
کد خبر: ۸۵۸۱۸۴
مدیریت شهری باید زیرساخت و  امکانات پایه‌ای را فراهم کند
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: این زیرساخت‌هاست که ما را مصمم در تغییر الگوی حمل و نقل شهری نموده است و ضمن این که ما در برنامه‌های شهری تدبیر کنیم که مزاحمتی برای بخش خصوصی ایجاد نشود ومدیریت شهری باید زیرساخت و امکانات پایه‌ای را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ فرزانه آرامش رئیس کمیسیون عمران وحمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهربندرعباس در جلسه صدوبیست ویکمین شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور شهردار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: سامانه های حمل و نقل ( اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و ...) می تواند به لحاظ کاربردی در جابجایی مردم با توجه به کاهش زمان سفر و ویژگی های موثر در توسعه پایدار شهری نقش بسزایی ایفا نماید.

 

 عضوشورای اسلامی شهر بندرعباس ابراز داشت :در بررسی ردیف های بودجه در این حوزه در کلان شهرهای همتراز بغیر از استان سیستان وبلوچستان و هرمزگان ازاین ردیف بند بودجه حمل ونقل جهت کمک به ناوگان حمل ونقل وترافیک شهری استفاده شده است.  

 

آرامش رئیس کمیسیون حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهربندرعباس ، برای استفاده از این بندبودجه اعتباری حمل ونقل وترافیک از سمت دولت پیشنهاد کردو اظهار داشت : با استفاده از این ردیف بودجه ، شهرداری موظف به بازپرداخت پنجاه درصد تسهیلات می باشدو نیمی دیگر را دولت پرداخت خواهد کرد.

 

وی، با بیان سبک سازی ردیف های بودجه مالی دربخش حمل ونقل عمومی شهرداری بندرعباس واستفاده از ردیف بودجه کشوری درحمل ونقل شهری ذکرکرد وگفت : بخش ردیف بودجه مالی شهرداری مصوب شده در سال جاری  دربخش تجهیز ایستگاه های ناوگان اتوبوس هاو خطوط  بی آر تی و تاکسی ها بهره برداری گردد.  

 

آرامش  خاطر نشان کرد: به دلیل تراکم و رشد فزاینده جمعیت در نقاط مختلف شهربندرعباس ، لزوم تسریع و ضرورت انجام یکپارچه مطالعات و اجرای شبکه خطوط  بی آرتی بایستی توجه ویژه برای توسعه خطوط از اهمیت خاص برخوردارگردد .

 

آرامش درپایان عنوان کرد : بالا بودن هزینه های احداث و تجهیز طرح بی ارتی و از سوی دیگر عدم توان مالی  شهرداری بندرعباس درتأمین اعتبار و پرداخت هزینه های مربوطه ، موجب کندی پیشرفت طرح شده است  .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز