حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان روستای سهیلی قشم، در سیزدهمین جشنواره "هنرمند درون من "

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۳۰:۵۰
کد خبر: ۸۵۸۱۹۹
حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان روستای سهیلی قشم، در سیزدهمین جشنواره هنرمند درون من
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیزدهمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" به میزبانی روستای زیبای سهیلی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علیرضا کمساری با اعلام این خبر بیان کرد: سیزدهمین  دوره از جشنواره "هنرمند درون من" با هدف رشد و توسعه هنر در کودکان و نوجوانان جزیره، روز جمعه  ۲۴ خرداد ماه با استقبال بی نظیر کودکان این روستا برگزار شد.

وی با اشاره به حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان در این برنامه افزود: در این برنامه فرهنگی- هنری بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان به اتفاق خانواده خود شرکت داشتند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، مسابقات مهیج ورزشی و نقاشی از برنامه های اجرا شده در این جشنواره بود که با اهداء جوایز به نفرات برتر همراه شد.

کمساری ادامه داد: یکی از برنامه های این دوره از جشنواره "هنرمند درون من"  برنامه بلند خوانی کتاب برای کودکان و نوجوانان بود که علاوه بر معرفی کتاب، با خواندن بخش هایی از داستان، کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب تشویق می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در توضیح بیشتر عنوان کرد: کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری بین کودکان و نوجوانان و شناسایی کودکان کم بضاعت و بی بضاعت سراسر جزیره، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره های دوره ای در روستاهای قشم است.

شایان ذکر است،  سیزدهمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم، با همکاری مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان، انجمن هنرهای تجسمی کانون هنر قشم، همراهی دهیاری و شورای اسلامی روستای سهیلی  عصر روز جمعه 24 خرداد ماه برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز